Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR:LOT 1. EXTINDERE RETELE CANALIZARE IN COMUNA HALAUCESTI, JUDETUL IAISI; LOT 2. REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA HALAUCESTI,JUDETUL IASI ; LOT 3. MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA


Anunt de participare numarul 83687/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Halaucesti (Consiliul Local al Comunei Halaucesti)
Adresa postala: Comuna Halaucesti, Judetul Iasi, Localitatea: Halaucesti, Cod postal: 707240, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Andries, Tel.0232717500, Email: [email protected], Fax: 0232717500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1. EXTINDERE RETELE CANALIZARE IN COMUNA HALAUCESTI, JUDETUL IAISI;LOT 2. REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURALINCOMUNA HALAUCESTI, JUDETUL IASI;LOT 3. MODERNIZARE STRAZIINLOCALITATEA HALAUCESTI, COMUNAHALAUCESTI, JUDETUL IASI.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA HALAUCESTI, JUDETUL IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR:
LOT 1. EXTINDERE RETELE CANALIZARE IN COMUNA HALAUCESTI, JUDETULIASI
LOT 2. REABILITARE, MODERNIZARE CAMIN CULTURALINCOMUNAHALAUCESTI - JUDETUL IASI,
LOT 3. MODERNIZARE STRAZIINLOCALITATEA HALAUCESTI, COMUNAHALAUCESTI, JUDETULIASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45212300-9-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari sunt specificate detailat in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 804, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: -pentru Lotul 1:70.000 lei in moneda RON-pentru Lotul 2:30.000 lei in moneda RON-pentru Lotul 3:50.000 lei in moneda RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 alin.(2) din O.U.G.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ;
- Certificate de atestare fiscala care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor,
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de ANAF-DGFP
- Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, privind atestarea tehnica pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent (doar pentri ofertantii/asociatii ce vor realiza lucrarea de executie drumuri)
- Cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic- Cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri anualain ultimii 3 ani financiari- indicatorul lichiditatea generala
- formulareleInformatiigenerale si Identificarea financiara- Bilant la data de31.12.2006, 31.12.2007 si31.12.2008
- Balanta de verificare la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006, 30.06.2009
- documente pentru demonstrarea ca operatorul economic aremijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
-Cifra medie anuala de afaceri in ultimii trei ani trebuie sa fie egala cu cel putin:
pentru LOT 1 minim 7.200.000 leipentru LOT 2 minim2.900.000 lei.
Pentru LOT 3 -minim5.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Experienta similara lucrare- Contract de executie pentru lucrarea prezentata ca similara- Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, incheiat conform pentru lucrarea prezentata ca similara- Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari- documente din care sa rezulte ca are in dotareprorpie/inchiriate utilaje, echipamente, mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului, declarate.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
- Copii dupa cartea de munca a personalului inplicat in executie
- Personal responsabil direct de indeplinirea contractului si Grafic general de realizare a lucrarilor
- CV-uri si atestate/ certificate, diplome pentru a dovedi calificarea
- Certificat de atestare tehnico- profesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru calitateadeRTE+ Contract de munca;
-Autorizatie ISC + Contract de munca+ diploma inginer pentru CQ;
-Certificat + Contract de munca pentru Responsabil cu managementul calitatii;
-Certificat + Contract de munca pentru Responsabil cu managementul de mediu;
-Certificat + Contract de munca pentru Responsabil cu managementul securitatii si sanatatii ocupationale;
-Copie diploma inginer constructor+Contract de munca;
- declaratii de disponibilitate
- Declaratie privind subcontractantii, Acord de subcontractare
- Acord de asociere-Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii reguliilor obligatorii referitaoare la conditiile de munca si de protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Halaucesti, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: STR.ANASTASIE PANU NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Albania, Tel.0232-217808, Fax: 0232-217808;0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI INVOCAT CA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI HALAUCESTI
Adresa postala: localitatea HALAUCESTI, JUD. IASI, Localitatea: HALAUCESTUI, Cod postal: 707240, Romania, Tel.0232/717500, Email: [email protected], Fax: 0232/717056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer