Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Municipiului Alexandria


Anunt de participare numarul 111330/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala:  Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Punct(e) de contact:  ION ROSU, Tel. 0247 317732, 317733, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0247 317728, Adresa internet (URL):  htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Municipiului Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana al Municipiului Alexandriau finantare prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45316000-5-Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
45316210-0-Instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier (Rev.2)
45316212-4-Instalare de semafoare (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Sistem de supraveghere in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii in municipiul Alexandria;
Lotul 2 ? Sistem pentru managementul iluminatului public in municipiul Alexandria;
Lotul 3 ? Sistem pentru managementul traficului rutier in municipiul Alexandria.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 781, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
220 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 -53.323 ron;Lotul 2 -375.370 ron;Lotul 3 - 146.949 ron;Garantie de buna executie: 5% din valoarea viitorului contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din: fonduri de coeziune si fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A) , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formularul 12B), Declaratie pe proprie raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent (formularul 17), Certificate privind plata taxelor si a impozitelor inclusiv cele locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formularul 12C), Cazier judiciar pentru ofertant.
Pt. pers. juridice/fizice romane-Certificat constatator emis deOficiulRegistrului Comertului, de pe langa Tribunalulteritorial;
Pt. pers. juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009);
- Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului prin intermediul careia se vor derula tranzactiile comerciale
-Bilantul contabil pentru 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentruultimii 3 ani pe loturi sa fie mai mare sau egala cu urmat. valori: - pt. Lotul 1- 5.000.000 ron;
- pt. Lotul 2 - 30.000.000 ron;
- Pt. Lotul 3 - 14.000.000 ron.Profitul cf. bilantului pe 2009 trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul 12 F);
- Informatii privind dotarile specifice (formularul 12H);
- Resurse umane (formularul 12I);
- Autorizatii din partea producatorului de echipamente;
- Atestare ANRE pentru proiectare si executie bransamente electrice;
- Atestare tehnica (pentru lotul 3) pt. executie lucrari de semaforizare;
- Standarde pentru asigurarea calitatii, protectia mediului, sanatate si securitate ocupationala, masuri de responsabilitate ocupationala conform standardelor: ISO 9001, 14001, 18001, SA 8000sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a minim : - pt. Lotul -un contract privind realizareaunui sistem de supraveghere video urbana similar, cu o valoare de minim. 2.500.000 lei;
- pt. Lotul 2 - minim un contract privind Instalatii de iluminat exterior cuo valoare minima de 15.000.000 Lei.- pt. Lotul 3 - un contract de lucrari privind realizarea unui sistem de modernizare si fluidizare circulatie similar, cu o valoare de minim 7.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24380
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din Alexandria str. Dunarii nr. 139
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a contractului este disponibila la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Teleorman - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. I.Creanga nr. 53, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140020, Romania, Tel. 0247-406016, Fax:  0247-406016
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala:  Str. Dunarii nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Tel. 0247-317732, Email:  [email protected], Fax:  0247-317728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer