Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Municipiului Alexandria


Anunt de participare numarul 112086/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala:  Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Punct(e) de contact:  ION ROSU, Tel. 0247 317732, 317733, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0247 317728, Adresa internet (URL):  htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Municipiului Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Alexandria
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoldare Urbana a Municipiului Alexandria cu finantare prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45316000-5-Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
45316210-0-Instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier (Rev.2)
45316212-4-Instalare de semafoare (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Sistem de supraveghere in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii in municipiul Alexandria;
Lotul 2 ? Sistem pentru managementul iluminatului public in municipiul Alexandria;
Lotul 3 ? Sistem pentru managementul traficului rutier in municipiul Alexandria.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 781, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
220 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 - 53.323 ron; Lotul 2- 375.360 ron; Lotul 3 - 146.949 ron; Garantia de buna executie 5% din valoarea viitorului contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din: fonduri de coeziune si fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (Formularul 12A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul 12B) , Declaratie pe proprie raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent (Formularul 17), Certificate privind plata taxelor si a impozitelor inclusiv cele locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C), Cazier judiciar pentru ofertant.
Pt. persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorialPt. persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009);
- Scrisoare de bonitate emisa de de banca ofertantului prin intermediul careia se vor derula tranzactiilr comerciale;
- Bilantul contabil pentru 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani pe loturi sa fie mai mare sau egala cu urmat. valori: - pt. Lotul 1 - 5.000.000 ron;
- pt. Lotul 2 - 30.000.000 ron;
- pt. Lotul 3 - 14.000.000 ron.Profitul cf. bilantului contabil pe 2009 sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul 12F);
- Informatii privind dotarile specifice (Formularul 12H);
- Resurse umane (Formularul 12I);
-Autorizatii din partea producatorilor de echipamente pentru livrarea, instalarea, punerea in functiune, intretinerea si service-ul pt. echipamentele care fac obiectul contractului;
-Atestare ANRE pentru proiectare si executie bransamente electrice;
- Atestare tehnica (pentru lotul 3) pt. executie lucrari de semaforizare emisa de autoritati competente (Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri, ITS, etc;
- Standarde pentru asigurarea calitatii, protectia mediului, sanatate si securitate ocupationala, masuri de responsabilitate ocupationala conform standardelor: ISO 9001, 14001, 18001, SA 8000 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a minim : - pt. Lotul 1 - un contract similar privind realizarea unui sistem de supraveghere video urbana cu o valoare de minim 2.500.000 ron;
- pt. Lotul 2 - un contract similar privind instalatii de iluminat exterior cu o valoare minima de 15.000.000 ron ;
- pt. Lotul 3 - un contract similar privind realizarea unui sistem de modernizare si fluidizare circulatie cu o valoare de minim 7.000.000 lei.Lista minima a tipurilor de utilaje pentru toate loturile este urmat.: autoutilitara 1 buc, automacara 1 buc, buldodoexcavator 1 buc, masina de taiat asfalt 2 buc, masini de interventie 3 buc, platforma autoridicatoare 2 buc, aparat de etichetat industrial 1 buc, grup electrogen 1 buc;Suplimentar se mai solicita: pentru Lotul 2: autotrailer pentru transport subansamble ferme 2 buc, trusa sudura fibra optica 1 buc, aparat de masura pentru fibra optica(OTDR)1 buc;pentru Lotul 3: licenta software pentru microsimulare 1 buc, dispozitive semiautomate pentru contorizarea traficului 4 buc.Cerinte minime pt.resurse umane: Responsabil de proiect 1 pers., Responsabil Tehnic cu Executia atestat pentru constructii edilitare 1 pers., Inginer instalatii electrice 1 pers., Expert comunicatii 1 pers., Suplimentar se mai solicita: Pentru Lotul 1: Expert sisteme de supraveghere video minim 2 persoane, Ingineri testare-evaluare, minim 2 persoane, Pentru Lotul 3: Specialist in Organizarea si dirijarea circulatiei rutiere 1 pers., Tehnicieni (electricieni) instalatii minim 5 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24380
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2011 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din Alexandria str. Dunarii nr. 139
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi obtinuta prin accesare adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalulu Teleorman - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Ion Creanga nr. 53, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140020, Romania, Tel. 0247-406016, Fax:  0247-406016
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala:  Str. Dunarii nr. 139, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140030, Romania, Tel. 0247-317732, Email:  [email protected], Fax:  0247-317728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer