Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164?


Anunt de participare numarul 113594/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing.Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing.Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing.Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 13C km 27+164
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Executie lucrari Pod DN 13C km 27+164?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 575, 656RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25000 lei. Garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligibilitatea;2.Decl priv neincadrarea in prev art.181 din OUG34/2006;3.Decl priv calit de particip la procedura;3.Certif constata priv indeplinirea oblig de plata a imp si tax locale si alte venituri ale buget local valab la data deschi of;4.Certif constata priv indepli obligati de plata a imp, tax si contrib de asigurari sociale la bugetul general consol valabile la data deschiderii ofertelor - Obs: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local cat si neprezentarea sub forma solicitata a acestor documente duce la respingerea ofertei.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare;6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil;2.Dovada existentei unui fond de rulment pentru sustinerea contractului;3.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;2.Se vor prezenta documente(linii de credit sau disponibilitatea unor alte resurse financiare necesare inceperii executiei acestui contract) care sa ateste accesul la resurse financiare in procent de minim 20 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, valabila pentru cel putin o perioada de minim6 luni de zile;3.Se vor prezenta informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor executii (in ultimii 5 ani);2.Fisa experienta similara (in ultimii 5 ani);3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind personalul;5.1.Informatii privind Standarde de asigurare a calitatii si Standarde de protectie a mediului;6.Informatii privind subcontractanti /asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prec sub forma tab princ luc, val, perioad de exec cat si benef. Se va prez sit contrac. aflate in derulare. Autorit contrac isi rez dreptul de a solic, de la alti benef, inf priv modul de indepl a oblig contrac;2.Ofert va prez un contrac incheiat si finalizat, care sa aiba ca obiect exec unor luc sim cu cele supuse lic.Plaf val af exp sim trebuie sa fie cel putin egal cu 800000 lei fara TVA.Plaf val va fi indepl prin prez unui singur contrac priv luc sim. Contrac prez ca exp sim va fi insotit de actele adit daca exista, doc constat si de proces verbal de receptie la term lucr, aferente contract prez;3.Ofert are oblig de a face dovada ca detine, in vederea exec lucr supuse achiz, minim: utilaj si auto specif necesare exec lucr;laborator gradul II.Toate echip teh, utilaj, instal si auto prez in vederea exec lucr vor fi insotite de acte priv dovada detinerii( prop/inchir), rap de inspectie, certif si alte ates specif, in termen de valabi la deschiderea of;4.Decl care sa contina inf priv nr mediu al pers in ultimele 12 luni, inf ref la nr si preg cadrelor de cond si pers teh si de spec resp. ptr exec lucr.Se va nomin.seful de lucr si pers resp ptr indep.contract.Ofert are oblig de a face dovada ca detine: 1 resp teh cu exec-categ poduri, 1 resp cu calit lucr, min 2 ing CFDP angajati, 1 resp SSM.Se va prez atest.resp teh cu exec, cu calit lucr si diplomele ing CFDP;5.(1).Copie dupa certif prin care se atesta ca ofert are implementat si mentine un sist de manag al calit conf cond din stand ISO9001:2008 in termen de val mentionat de emitent.(2).Copie dupa certif prin care se atesta ca ofert are implementat si mentine un sist de manag de mediu conf cond din stand ISO14001:2004 in termen de val mentionat de emitent.(3).Decl pe prop raspundere, semnata de catre reprez legal, prin care se confirma faptul ca este indep acest crit de calif.Decl priv resp legis de sec si san in munca.Inf detaliate priv aceste regl se pot obtine la Minis Muncii, Familiei si Protectiei.(4).Se va prez certif OHSAS 18001:2007 priv manag sanat si sec ocupationale.In cazul unei asocieri cerinta min se va considera indep in mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
15%
Descriere: Prog. calit. elaborat pt. lucrarea supusa achiz
3.
Planul de mediu
15%
Descriere: Planul de mediu
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 12:00
Locul: CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov - B-d Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov - Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer