Licitatie Publica - Executie lucrari privind investitia,, Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105 si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4,552 km si Alimentare cu apa, canalizare ape uzate si statie
Anunt de participare numarul 86250/10.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LAZA (PRIMARIA COMUNEI LAZA)
Adresa postala: com.Laza, judetul Vaslui, Localitatea: Laza, Cod postal: 737325, Romania, Punct(e) de contact: LENARD VIOREL, Tel.0235/346674, Email: [email protected], Fax: 0235/346674, Adresa internet (URL): www.primarialaza.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari privind investitia, , Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4, 552 km si Alimentare cu apa, canalizare ape uzate si statie de epurare in localitatea Laza din comuna Laza, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Laza, judetul Vaslui
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde Lotul I: Lucrari de constructii aferente obiectivului, , Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4, 552 km, in comuna Laza, judetul Vaslui si Lotul II: Lucrari de constructii aferente obiectivului, , Alimentare cu apa, canalizare ape uzate si statie de epurare in localitatea Laza din comuna Laza, judetul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul ILucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare DC 105A (DJ 247) - Rasnita - DC 105si drumuri satesti in localitatea Rasnita, de la biserica la proprietatea Asavei Constantin, in lungime de 4, 552 km in valoare estimata de 3.941.303lei , fara T.V.A., sau 1.082.478 euro , 1 euro = 3, 641 din data de 13.02.2008 (conform SF)
- Lotul IILucrari de constructii aferente obiectivului Alimentare cu apa, canalizare ape uzate si statie de epurarein localitatea Laza din comuna Laza, judetul Vaslui in valoare estimata de 3.769.010 lei fara T.V.A. sau 1.035.158 euro , 1 euro = 3, 641din data de 13.02.2008 (conform SF)
Valoarea estimata fara TVA: 7, 710, 313RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare lotul I: 75000 lei. Garantie de participare lotul II: 75000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului (faraTVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADR - Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 , in conformitate cu Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 , in conformitate cu Formularul 12B ;
- declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie - Formularul 12C ;
- certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetuluiin care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
- copie dupa certificatul de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , conform Formularului B1 - Informatii generale;
- cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani , sa fie minim 6.000.000 lei pentru lotul I si minim 6.000.000 lei pentru lotul II.
- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organe competente;
- daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
- ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus;
- atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul I
- Lista principalelor lucrari de constructii - Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 1 contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire cu o valoare de minim 3.500.000 lei.- Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masine, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta- copie legalizata.
- Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime:
1 coordonator de lucrari (sef de santier)1 responsabilde lucrare (sef punct de lucru)1 responsabil tehnic cu executia
1 responsabil cu controlul tehnic de calitateLotul II
Lista principalelor lucrari de constructii - Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 5 ani minim 1 lucrare de constructii similare (retea de canalizare, statie de epurare) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire cu o valoare de minim 3.500.000 lei.- Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masine, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta- copie legalizata.
Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime:
1 coordonator proiect;
1 responsabilde lucrare (sef punct de lucru)inginer instalatii;
1 responsabil tehnic cu executia (RTE)1 responsabil cu calitatea (CQ)
- prezentare certificate:
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferit in lei fara TVA
80%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei comunei Laza
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADR - Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC, sau dupa caz instanta jdecatoreasca in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al aut. contr considerat nelegal - art.256^2/OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Laza, compartimentul juridic, judetul Vaslui
Adresa postala: Localitatea Laza, judetul Vaslui, Localitatea: Laza, Cod postal: 737325, Romania, Tel.0235346674, Email: [email protected], Fax: 0235346674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 18:11