Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI PROIECT INTEGRAT COMUNA BARCA


Anunt de participare numarul 109418/14.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Birca (Consiliul Local Birca)
Adresa postala:  MihaiViteazu, nr257, Localitatea:  Barca, Cod postal:  207055, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitru Turculeanu, Tel. 0251356214.0251356116, Email:  [email protected], Fax:  0251356214, 0251356116, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI PROIECT INTEGRAT COMUNA BARCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BARCA< JUDETUL DOLJ
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru obiectivele de investitie cuprinse in Proiect Integrat comuna Barca, judetul Dolj: Asfaltare drumuri comunale comuna Barca, Constructie sistem alimentare cu apa comuna Barca, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare comuna Barca, Constructie Gradinita comuna Barca, Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural comuna Barca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea lucrarilor de executie pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat comuna Barca: Asfaltare drumuri comunale, Constructie sistem alimentare cu apa, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare, Constructie Gradinita, Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 281, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 322 si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nu trebuie s[ se regaseasca pe Lista Contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului SAPARD si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile in mod deficitar ori defectuos, sa nu figureze in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 971 din HG nr. 925/2006 modificata cu HG nr. 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea / indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, rtificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugeul de stat si local ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copie CUI , Certificat fiscal, cazier judiciar reprezentant legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, Bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 cu viza D.G.F.P sau RC, Declarare indicatori financiari : flux trezorerie si lichiditate generala la nivelul anului 2009, Bonitate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie in perioada 2007-2009: minim 16000000 lei, Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. . Lichiditate generala la nivel 2009
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer