Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI PROIECT INTEGRAT COMUNA ORODEL


Anunt de participare numarul 112948/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ORODEL
Adresa postala:  COMUNA ORODEL, JUDETUL DOLJ, Localitatea:  Orodel, Cod postal:  207435, Romania, Punct(e) de contact:  RADU OVIDIU IVAN, Tel. 0251367538, Email:  [email protected], Fax:  0251367538, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI PROIECT INTEGRAT COMUNA ORODEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Orodel, satele Teiu, Cornu si Calugarei
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru obiectivele de investitie cuprinse in Proiect Integrat comuna Orodel judetul Dolj: Asfaltare drum comunal Cornu-Teiu , Constructie sistem alimentare cu apa sat Calugarei, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare sat Calugarei, Constructie Gradinita sat Calugarei, Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Cornu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de executie pentru obiectivele de investitii incluse in Proiect Integrat comuna Orodel judetul Dolj: Asfaltare drum comunal, Constructie sistem alimentare cu apa sat Calugarei, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare sat Calugarei, Constructie Gradinita sat Calugarei, Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Cornu.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 047, 793RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 322 si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugeul de stat si local ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copie CUI , Certificat fiscal, cazier judiciar reprezentant legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, Bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 cu viza D.G.F.P sau registrul Comertului, Declarare indicatori financiari : flux trezorerie si lichiditate generala la nivelul anului 2009, Bonitate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2007-2009: minim 16000000 lei, Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. . Lichiditate generala la nivel 2009 minim 98% , Flux trezorerie la nivelul 2009 pozitiv, Scrisoare de bonitate bancara care sa demonstreze ca ofertantul are disponibile resure reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de la banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 90 de zile in valoare de 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de Certificate constatatoare sau recomandari de la beneficiari , Formular de experienta similara cu Procese verbale de receptie si recomandari in copie legalizata pentru lucrarile similare prezentate, copie legalizata contract. Declaratie personal, Lista personal de specialitate insotita de CV-uri, copii atestate/diplome, Declaratie dedisponibilitate , copie contract de munca cu viza ITM, Declaratie privind utilajele si echipamentele, subcontractantii, Certificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul demanagement al securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: lucrari de drumuri de cel putin 3.000.000 lei fara TVA( prin cumul de maxim 2 contracte), lucrari alimentare cu apa de cel putin 1.700.000 lei (prin cumul de maxim 2 contracte), lucrari canalizare cu statie de epurare in valoare totala de minim 2.500.000 lei ( prin cumul de maxim 2 contracte)lucrari constructii cladiri de minim 700. 000 lei (prin cumul de maxim 2 contracte); Personal: Responsabil tehnic cu executia pentru domeniile: constructii rutiere, constructii civile, constructii edilitare si de gospodarire comunala, Responsabil cu calitatea pentru domeniile: constructii rutiere, constructii civile, lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, Sudori autorizati PEHD, Ingineri in profilul Constructii, specializarile Constructii hidrotehnice, Instalatii pentru constructii, Constructii civile si industriale, Drumuri si poduri, pentru pozitia de Sefi lucrari, Persoana de specialitate in domeniul protectiei muncii, Persoana de specialitate in domeniulPSI, persoana de specialitate in domeniulprotectiei mediului, Dotari: Statie de betoane;Statie de sortare;Statie preparat mixturi asfaltice;Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfalticePompa de beton, Autobasculante;Buldoexcavator; Autobetoniera, Laborator de gradul II sau III certificat conform standardelor de referinta SREN-ISO/CEI 17025.( propriu sau cu contract de colaborare), Certificate ISO 9001:2008, OHSAS 18001:2008, ISO 14001:2005(sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.01.2011 11:00
Locul: Primaria comunei Orodel, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Expertii cooptati, Reprezentantii autorizati ai ofertantilor; observatorii desemnati de catre UCVAP; observatorii desemnati de APDRP - CRPDRP4 sud-vest Oltenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STAVROPOLEOS, NR. 6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brestei, nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419.851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal (art.256^2, alin.1, lit.b, OuG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Orodel
Adresa postala:  Comuna Orodel, judet Dolj, Localitatea:  Orodel, Cod postal:  207435, Romania, Tel. 0251/367.538, Email:  [email protected], Fax:  0251/367.538
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer