Licitatie Publica - Executie lucrari punct de vaorificare, platforme gospodaresti si reabilitare gropi gunoi
Anunt de participare numarul 59182/19.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SOCODOR
Adresa postala: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Localitatea: Socodor, Cod postal: 317305, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE CRISAN, Tel.0257358100, In atentia: GHEORGHE CRISAN, Email: [email protected], Fax: 0257358112, Adresa internet (URL): www.socodor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari punct de vaorificare, platforme gospodaresti si reabilitare gropi gunoi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In perimetrul administrativ al comunelor Socodor, Pilu si Graniceri , judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui punct de sortartare-valorificare a deseurilor reciclabile, consruirea a 38 platforme gospodaresti si reabilitarea a 5 gropi de gunoi in suprafata totala de 44.500 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213000-3 - Lucrari de constructii de cladiri comerciale, de antrepozite si de cladiri industriale, de cladiri pentru activitati de transport (Rev.1)
90123100-6-Servicii de gestionare a rampelor de gunoi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui punct de sortartare-valorificare a deseurilor reciclabile, consruirea a 38 platforme gospodaresti si reabilitarea a 5 gropi de gunoi in suprafata totala de 44.500 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 253, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7000 lei .Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractul fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, de la bugetul de stat si de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator individual, asocieri/societati mixte/parteneri, este perimisa si sbcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-certficat de inmatriculare
-certificat constatator de la Registrul Comertului
-certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil2.Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de catre organele competente2.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 1.800.000 lei, complectare formular anexa 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lucrari similare
2.Experienta similara
3.Recomandari de la beneficiari
4.Personal de specialitate
5.Standarde de asigurare a calitatii
6.Lista cu tilajele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor lucrari similare in ultimii 3 ani.2.Minim un contract similar3.Minim doua recomandari de la beneficiari4.Lista personalului responsabil5.Certificat ISO al furnizarului sau echivalent6.Lista cu utilajele proprii sau inchiriate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
20%
Descriere:
3.
Durata de garantie in luni
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Socodor, Comuna Socodor nr.1, judetul Arad.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 11:00
Locul: Sediul Primeriei Socodor, comuna Socodor nr.1, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Socodor-Primaria Socodor
Adresa postala: Socodor nr.1, judetul Arad, Localitatea: Socodor, Cod postal: 317305, Romania, Tel.0257358100, Email: [email protected], Fax: 0257358112, Adresa internet (URL): wwww.socodor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2008 21:32