Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari Reabilitare drum judetean DJ673 A, Dragotesti-Matasari DN 67 - 27,79 km


Anunt de participare numarul 79270/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: STRICESCU DANIELA, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari Reabilitare drum judetean DJ673 A, Dragotesti-Matasari DN 67 - 27, 79 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ673 A, Dragotesti-Matasari, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele obiecte sunt :
1.Reabilitare sistem rutier2.Lucrari de reabilitare poduri3.Dispozitive pentru colectarea apelor
4.Podete5.Parapeti de protectie6.Semnalizare si marcaje rutiere
7.Drumuri laterale8.Amenajare intersectie cu DN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 46, 619, 933RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 500.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si buget de stat cf. programului HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/20062.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
4.Pentru persoane juridice romane: Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original sau copie legalizata).
Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea ultimului bilant contabil vizat siinregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru primele 3 luni conform graficului de executie din oferta prezentata.
3.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100%2.solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%3.Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 65.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor executate
2. Formular privind experienta similara.Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandarea din partea beneficiarului3.Declaratia privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace de transport, mijloace fixe, ce sunt necesare pentru executia lucrarilor, insotita de lista cu cantitati.
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
5.Lista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului
6.CV-urile personalului de conducere responsabil direct de indeplinirea contractului, al responsabilului tehnic cu executia, precum si al responsabilului cu calitatea lucrarilor
7.Copie dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale responsabilului tehnic cu executia si responsabilului cu calitatea lucrarilor, dupa contractele de colaborare ale acestora in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, precum si un angajament din partea acestora ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei licitatii, isi vor desfasura activitatea pentru realizarea acestor lucrari
8.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
- Laboratoarele utilizate in vederea atestarii calitatii lucrarilor, care trebuie sa aiba minim gradul 2;
- Surse de materiale, inclusiv certificate de conformitate sau agremente tehnice pentru materialele folosite
8.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
9.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2004 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare obiectului supus licitatiei, respectiv de reabilitare a drumurilor, a carui valoare sa fie de cel putin 6.500.000 lei2. Lista cu utilajele trebuie sa cuprinda minim: - statii de producere mixturi asfaltice cu asistare electronica si atestata legal, cu o capacitate totala de minim 200 tone/ora;
- instalatie centralizata de preparare betoane cu capacitatea = 40 mc/h;
- 2 (doua) ateliere compactoare: compactoare pneuri si/sau compactoare rulouri netede > 8 tone;
- 2 (doua) repartizatoare asternere mixturi asfaltice capabile sa preia intreaga capacitate de productie a statiilor (grinda extensibila min.4, 5 m);
- 2 (doua) freze asfalt = 500 mm;
- 2 (doua) utilaje periere mecanica;
- excavator cu cupa cu capacitatea = 1 mc. 1 buc.;
- buldozer pe senile cu capacitatea = 160 CP 2 buc.;
- autogreder 2buc.- automacara pe pneuri cu o capacitate = 40 tf. 1 buc.;
- Wola - 2buc.;
- masina de taiat rosturi- 2 buc.;
- atelier de fasonat armatura;
- instalatie mecanizata de amorsare;
-utilaj executie marcaje rutiere;Lista trebuie sa cuprinda: personalul/persoana de conducere responsabil/responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire si vechime in domeniu si pentru care se va dovedi calitatea de conducator la minim o lucrare similara;
- nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor, pentru care se va dovedi calitatea de responsabil tehnic la minim o lucrare similara;
- nominalizarea responsabilului cu calitatea lucrarilor atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri etc., pentru care se va dovedi experienta de responsabil cu calitatea la minim o lucrare similara;
- persoana responsabila cu Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale autorizata/certificata conform OHSAS 18001 (Standardul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, ofertantii pot vizualiza pe parcursul derularii, atat pozitia pe care o ocupa in clasament, cat si pretul ofertei de pe primul loc
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5209
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Gorj, Targu-Jiu, str. Victoriei, nr 2-4, et.2, sala D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Tg Jiu, jud.Gorj, str, Victoriei, nr 2-4, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253-214006, Fax: 0253-212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer