Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari Reabilitare drumuri judetene DJ665, km 0+000a54+500 si DJ675C, km 0+000a4+300


Anunt de participare numarul 52035/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA STRICESCU, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari Reabilitare drumuri judetene DJ665, km 0+000a54+500 si DJ675C, km 0+000a4+300
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In judetul Gorj, pe drumurile judetene DJ665, km 0+000a54+500 si DJ675C, km 0+000a4+300
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari Reabilitare drumuri judetene DJ665, km 0+000a54+500 si DJ675C, km 0+000a4+300
Obiectivul general este imbunatatirea infrastructurii regionale prin reabilitarea drumului judetean DJ665, care face legatura intre drumurile nationale DN66 si DN67 si reabilitarea drumului judetean DJ675C, care face legatura intre drumul judetean DJ665 si drumul national DN67
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 71, 469, 709RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 800.000 lei;Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene de Dezvoltare Regionala din Fonduri Structurale (Fonduri alocate prin POR) si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
4.Pentru persoane juridice romane: Copie dupa Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator eliberate de Oficiul Registrului Comertului5.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil, scrisori de bonitate, alte documente legale edificatoare2.Informatii privind cifra de afaceri
3.Posibilitatea de a realiza cashflow de executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lichiditate generala=100%-solvabilitate patrimoniala=30%-Valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani safie de cel putin 100.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principale lucrari executate in ultimii 5 ani
2.Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari3.Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehnice, insotita de lista cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice etc.4.Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
5.Informatii privind subcontractantii6.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent
7.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent
8.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare obiectului supus licitatiei, a carui valoare sa fie de cel putin 5.000.000 lei, inclusiv TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, cu posibilitatea vizualizariipozitiei din clasament si a pretului ofertei de pe primul loc.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4775
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: - OP - contul: RO27TREZ33624510220XXXXX, Trez.Mun.Tg-Jiu; CUI: 4956057- casieria institutiei (cam.253)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2008 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala D din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita de operatorii economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect SV/3/2/2.1/1/09.11.07 finantat din Fonduri Structurale (Fondul European de Dezvoltare Regionala) alocate prin Programul Operational Regional 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: strada Victoriei, nr.2-4, judetul Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253-214006, Fax: 0253-212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer