Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , G. CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 90769/12.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. Paval Camelia, Tel.0234.317132, In atentia: BIROUL ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , G. CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA CU CLASELE I-VIII , G. CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , G. CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , G. CALINESCU , MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 313, 984.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului si garantia de participare in suma de 23000 lei din valoarea contractelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR , Bugetul de stat , Bugetul local , cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;
2. Formular 5 semnat si stampilat;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, care sa contina ca domeniu de activitate lucrari de inginerie in constructii civile , sau similar.7.Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ;8. Formular 7 privind cunoasterea legislatiei in constructii si achizitii publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 8 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Lista echipamentelor si utilajelor necesare realizarii lucrarilor , conform listei consumurilor de echipamente si utilaje aferente devizelor , comasata proprietateinchiriate , etc.10 Formular 9 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Se solicita: 11. Lista cu personalul implicat in derularea executiei lucrarilor se va prezenta lista persoanelor cu calificarile necesare sau asimilate care sa corespunda listelor consumurilor demunca aferente devizelor (comasata )12. Existenta unei persoane autorizate ca responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile (RTE).Se vor anexa si copiile dupa autorizatie din care sa rezulte durata de valabilitate a autorizarii, precum si contractul de colaborare (prestari servicii) cu acestia , daca nu sunt angajatii firmei.13. Formular 10 Lista cu lucrarile similare executate sau in derulare , din ultimii 5 ani.14. Formular 11 - Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza un contract de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit Se vor anexa cel putin un contract de lucrari similare in valoare de 2300000 lei , fara TVA.(copie)- se solicita copie dupa contractul de lucrari, dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si o recomandare din partea beneficiarului;
15. Doua recomandari din partea beneficiarilor , pentru contracte de lucrari similare16. Formular 12 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
17.Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent
18. Cerificat ISO 14001 sau echivalent
19. Formularul 13 - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punct III.3.)Etapa finala de licitatie electronica - din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputernicire valabila semnata si stampilata si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire fiind prea mare (> 5 MB), din motive tehnice, nu se va putea publica in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro. Ca urmare, vom transmite gratuit documentatia, in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici interesati, personal sau posta. In acest din urma caz, operatorii vor suporta cheltuielile de transmitere a acestora, conform art. 40 alineat 3 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona In atentia Biroului Achizitii Publice), pana pe data limita de acces la documente de 25.11.2009, ora 10.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 10% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer