Licitatie Publica - Executie lucrari Reabilitare si Modernizare de Drumuri in Statiunea Balneoclimaterica Techirghiol
Anunt de participare numarul 100571/20.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari Reabilitare si Modernizare de Drumuri in StatiuneaBalneoclimaterica Techirghiol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiunea Techirghiol
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea si reabilitarea infrastructurii de transport ?zona, cu asigurarea scurgerii apelor pluviale prin reabilitarea retelelor de apa si canalizare, dupa care se va reface structura rutiera si se va racorda cu accesele spre proprietati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari :
1. Se vor reabilita 3, 861 km de strazi
2. Se vor realiza 3, 861 km Retele de alimentare cu apa potabila
3. Se vor realiza 3, 861 km Retea de canalizare ape uzate menajera modernizata
4. Se va realiza o Statie de pompare ape uzate
Valoarea estimata fara TVA: 10, 111, 191.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP in cuantum 200.000 lei prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta sau printr-un instrument de garantare cf legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri structurale europene – FEDR ( Fondul European de Dezvoltare Regionala)- Buget de stat- Buget propriu CJC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilit, decl. neincadr. art. 181 din OUG 34/2006, certif. atestare fiscala buget de stat si local, valabile la deschidere candidaturi in orig./copie leg., certificat constatator ORC emis cu cel putin 30 zile inainte deschid. candidaturi, in orig/copie legaliz., certificat inreg. ORC, decl. calitate particpant.
Persoane juridice straine: documente echivalente, in limba candidatului in traducere autorizata in lb. romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si anexe pt anii 2006, 2007, 2008,
Informatii generale
Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Sustinerea financiara a lucrariiRezultatul financiar pe ultimii 3 ani: media exercitiilor financiare nete pe ultim. 3 ani sa fie pozitiva
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie de de minim 20.000.000 lei;declaratie bancara, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare pentru sustinerea lucrarii, in valoare de minim 10%din valoarea estimata a contractului pt o per.de cel putin 3 luni;media rezultatelor exercitiilor financiare nete ale candidatului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte avand ca obiectlucrari similare specifice obiectului achizitiei, respectiv lucrari ?domeniul infrastructurii de transport rutier si lucrari de instalatii de apa si canalizare, executate, finalizate si receptionate, ?ultimii 5 ani:
Copia contractului care demonstreaza experienta similara;
Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau dupa caz proces verbal de receptie finala;
Recomandare in original din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de ?eplinire a obligatiilor;
declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, baze de productie, laboratoare, alte mijloace fixe de care poate dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului: dovezi detinere; documente privind st. de functionare;rapoarte de inspectie in termen de valabilitate pentru toate instalatiile, echipamentele si utilajele prezentate pentru indeplinirea contractului, emise de catre organismele acreditate.
- inspectia tehnica periodica ( ITP), RCA si licenta de transport operator de transport, pentru toate mijloacele de transport auto, emise de organismele acreditate, in termen de valabilitate, copie dupa cartea de identitate a vehicului (CIV) si certificatul de inmatriculare;
dovada detinerii unui laborator autorizat grad II;statie de preparare a mixturii asfaltice (fixa sau mobila) si statie de betoane, pentru toata perioada de derulare a contractului. Statia de preparare a mixturii asfaltice si statia de betoane, trebuie sa aiba raport de inspectie, autorizatie de mediu pe amplasament in valabilitate;declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatireacadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara trebuie sa fie de minim 10.000.000 lei fara TVA; valoarea poate fi demonstrata prin mai multe contracte/lucrari similare cu obiectul achizitiei, nu se vor lua in considerare candidaturile care demonstreaza experienta numai pentru o categorie de lucrari, de ex: numai pentru lucrari ?domeniul infrastructurii de transport rutier/ lucrari de instalatii de apa si canalizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
Exp. simil. in contr.cu durata max. 12 luni- max 40 pcteCMApt 3 ani - max. 30 pcteResurse umane, pers. alocat - max. 15 pctePt selectie min.60 de puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executie
15%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 13:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta Bd. Tomis 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2 – „Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul Major de interventie 2.1 „Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Fisierele care contin proiectul tehnic si detaliile de executie nu pot fi atasate prezentului anunt din motive tehnice, ele sunt disponibile gratuit, in format electronic, la sediul autoritatii contractante sau pot fi transmise operatorilor economici prin posta cu achitarea taxelor de expeditie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal , conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. 0241.708.413, Email: [email protected], Fax: 0241.488.411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 17:41