Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 121 POPESTI-BISTRA-MARGINE? INTRE KM 0+000-1+200 SI KM 1+850-4+050?TRONSON 1 KM 0+000-KM 1+200


Anunt de participare numarul 112047/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POPESTI
Adresa postala:  LOC. POPESTI, NR 288, Localitatea:  Popesti, Cod postal:  417390, Romania, Punct(e) de contact:  MAGA ADRIAN FLAVIU, Tel. 0259-327760, Email:  [email protected], Fax:  0259-327768, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 121 POPESTI-BISTRA-MARGINE? INTRE KM 0+000-1+200 SI KM 1+850-4+050?TRONSON 1 KM 0+000-KM 1+200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA POPESTI
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este executia urmatorului obiectiv: ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 121 POPESTI-BISTRA-MARGINE? INTRE KM 0+000-1+200 SI KM 1+850-4+050?TRONSON 1 KM 0+000-KM 1+200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: conform caietului de sarcini si proiectelor tehnice pentru executie lucrari privind obiectivul ?REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 121 POPESTI-BISTRA-MARGINE? INTRE KM 0+000-1+200 SI KM 1+850-4+050?TRONSON 1 KM 0+000-KM 1+200
Executia lucrarilor se va face in baza proiectelor de executie verificate de specialisti atestati conform legislatiei romane in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: 6, 682, 779RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122 lit i si j din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 120.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, formular specific autoritatii competente-in original sau copie legalizata;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, formular specific autoritatii competente-in original sau copie legalizata;Imputernicire de semnatura pentru persoana autorizata sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul;Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/subcontractant a declaratiei privind calitatea de participant la procedura;Copie dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 7; Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie- Formularul nr. 8;Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formularul nr. 9;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formularul nr. 10;Curriculum vitae - Formularul nr. 11;copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime precum si copii dupa cartile de munca/contractele de colaborare;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- Formularul nr. 12;Acordul de subcontractare;Acord de asociere;Imputernicirea liderului asociatiei-Formularul nr. 14;ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru lucrari: o lucrare similara de drumuri in valoare de minim 6600000 lei (fara TVA). Pentru contractul de lucrari: 1 responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea drumuri;1 responsabil cu calitatea pentru drumuri;1 Sef santier- inginer/subinginer CFDP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 12:00
Locul: Primaria Comunei Popesti, Nr. 288, Judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;reprezentanti autorizati sau Imputerniciti ai ofertantilor;observatorii desemnati de catre UCVAP;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 30.11.2010 ora 09:00, locatia Comuna Popesti, judetul Bihor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Adresa postala: Parcul Traian, nr. 10, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426880, Email:  [email protected], Fax:  0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Popesti
Adresa postala:  Adresa postala: Comuna Popesti, Nr. 288, jud Bihor, Localitatea:  POPESTI, Cod postal:  417390, Romania, Tel. 0259-327768, Email:  [email protected], Fax:  0259-327768
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer