Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie lucrari reparatii strazi-pietruire


Anunt de intentie numarul 11371/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vladeni (Primaria Comunei Vladeni)
Adresa postala: com. Vladeni, D.N. 3B, jud. Ialomita, Localitatea: Vladeni, Cod postal: 92750, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Corlau, Tel.0243 313631, In atentia: d-lui socarici titi tehnician urbanism, Email: [email protected], Fax: 0243 313631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
executie lucrari reparatii strazi-pietruire
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: comuna vladeni;judetul ialomita
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
se vor executa lucrari de nivelare a strazilor, transportat piatra, asternerea mecanica a pietrei pe strazi in strat grosime de 10cm si latime de 4 m, compactarea pietrei cu cilindrul compactor
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 800, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.03.2008
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 11.04.2008
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 10.05.2008
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
documentatia privind privind procedura de atribuire se poate procura de la sediul primariei zilnic de luni pana joi intre orele 8-12 respectiv 14-17.30 si costa 30 de lei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata lucrarilor se va face in termen de 15 zile de la terminarea acestora si facturarea lor.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
termenul de garantie al lucrarii va fi de 24 de luni de la finalizarea acesteia.garantia de participare la licitatie va fi de 1% din valoarea maxima estimata a lucrarilor.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer