Licitatie Publica - Executie lucrari si prestari servicii de proiectare (faza Pth si Asistenta tehnica) la obiectivul : ?Consolidare DN 66A km 16+624 ? 23+800?
Anunt de participare numarul 141759/01.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 213150126, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Pregatire Documentatii Achizitii, Tel. +40 256246631, In atentia: Cosmina ION, Email: [email protected], Fax: +40 256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Pregatire Documentatii Achizitii, Tel. +40 256246631, In atentia: Cosmina ION, Email: [email protected], Fax: +40 256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Pregatire Documentatii Achizitii, Tel. +40 256246631, In atentia: Cosmina ION, Email: [email protected], Fax: +40 256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari si prestari serviciide proiectare (faza Pth si Asistenta tehnica) la obiectivul : ?Consolidare DN 66A km 16+624 ? 23+800?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 66A, km 16+624 ? 23+800, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiilor tehnice fazele de proiect tehnic si detalii de executie, asistenta tehnica si executie la obiectivul: Consolidare DN 66A km 16+624 ? 23+800.
Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 23.938.443 lei, excl. TVA, din care valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este delei, 2.063.263 excl. TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarilerespectiv serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de Sarcini din Documentatia de atribuire. DALIface parte din documentatia de atribuire.
A se vedea informatiile cuprinse inListele de cantitati din cadrul Documentatia de Atribuire.
De asemenea ofertantul va elabora documentatia tehnica de executie (proiect tehnic si detalii de executie), verificarea documentatiei tehnice, respectiv va asigura asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor, precum si in perioada de garantie acordata lucrarilor, ori de cate ori este nevoie.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 938, 443RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari in cuantum de 437.500 lei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 (pentru virament bancar-cont DRDP Timisoara: RO45RNCB0249008094080001;pentru instrument de garantare-conform Formular nr. 29A sau 29B, in original). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezenta in original, insotita de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine/returna sume din garantia de participare conform art.278^1 din OUG 34/2006. OfertantiiIMM beneficiaza de 50% reducerea. Garantiei de participare va fi prezentata separat intr-un plic sigilat , nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. In cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A. emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formularului nr. 30A/30B sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se retine garantia de participare.Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract.Tb.sa fie irevocabila. Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50%din val. garant. de buna exec. vor depune docum. prin care dovedesc ca se incadreaza in preved.Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru calamitatiBEI II Intrari de credite externe pentru calamitatiBEI II
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
Documentele solicitate vor fi valabilela data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.
Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 2 - Ofertantul va prezenta:
a) ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 2 .b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale din care sa rezulte lipsaobligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul?.
2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Note: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b) Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.
c) Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 3 - Ofertantul va prezenta Formularul A - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Cerinta nr. 4 - Ofertantul va prezenta Formularul B - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare?. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Regional - Ing. Ioan Ambrus, Director Economic - Ec. Costin Aurel Purceld, Director Adjunct Investitii ?Ing. Nicoleta PORDEA Sef Departament Juridic - C.J. Viviana Floca, Sef Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Romana Cacoveanu, Sef Serviciu Derulare Investitii si Calamitati Fonduri Externe - Ing. Paul CIOARA, Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Ing. Cosmina ION, Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii ? Miriana Giurgiu, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Col. Mihaela Baloi, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Alina SPATACIAN.Nota: Se va prezenta Formularul B ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare? atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
Documentele solicitate vor fi valabilela data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 - ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale?.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", care sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati de executie lucrari solicitate prin prezenta Fisa de date. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata.ATENTIE: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b) Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - continuareBilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertei.Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie in valoare de minim 43.750.360 Lei.Ofertantul va prezenta: a) ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), inregistrate si vizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
Tert sustinator
Art. 186 - OUG nr. 34/2006, cu modific si complet ulterioare: (1)Capacitatea economica si financiara a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformit cu preved. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (Formularul nr. 31A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
Informatii suplimentare - Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 95%Ofertantul va prezenta: a) , ,Indicatori financiari" (indicatorul de Lichiditate Generala);
b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), inregistrate si vizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare.Nota 1: Pentru calcularea indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 se utilizeaza formula : LG = Active circulante / Datorii curente x 100;
Nota 2: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna indicatorul Lichiditate Generala (LG) se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.
Informatii suplimentareNota:
a) Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).b) Ofertantii straini tip I.M.M. pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip I.M.M. din Romania.c) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de I.M.M. Sunt considerati ofertanti tip I.M.M. acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de I.M.M.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Cerinta nr. 1 - continuarePentru Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Formularul nr. 4 - ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 4 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta, pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), curs comunicat de BNR.Tert sustinatorOfertantul va prezenta Formularul nr. 31A - Angajament ferm privind sustinerea financiara a ofertantului.Tert sustinator - continuarePentru Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 - , ,Indicatori financiari"Informatii suplimentare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 4- continuareII. Sef de Santier
Studii
- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer.Experienta profesionala specifica:
- in cel putin un proiect similar, in calitate de Sef Santier, sau pozitii similare.
Cerinta nr. 4- continuareIII.Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii
Studii
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- decizia de numire a persoanei desemnate in functia de responsabil cu asigurarea calitatii.
Cerinta nr. 4- continuareIV. Sef Proiect
Studii
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta.
.
Experienta profesionala specifica:
- in cel putin un proiect similar, in calitate de Sef Proiect, sau pozitii similare.
Cerinta nr. 2- continuare
- Certificari din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Cerinta nr. 3, ,Echipamente"Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.a) Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in proprietate sau inchiriate) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laborator autorizat cu grad corespunzator lucrarilor, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.b) Ofertantul va prezenta documente/angajamente care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament.
Cerinta nr. 4 - , ,Personal"Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorii experti cheieresponsabili cu indeplinirea contractului: I.Responsabil tehnic cu executia-atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri, tuneluri, piste de aviatie.
Cerinta nr. 4 - continuarePentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune:
- CV completat obligatoriu cu toata experienta acumulata;
- copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul" ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- declaratie de disponibilitate.
Informatii suplimentare - Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Informatii privind subcontractantii: In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa aferenta acestuia.
Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 ? ?Informatii despre Asociere? si Formularul nr. 16 ? ?Acord de asociere?, daca este cazul.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 4 - continuare
Pentru expertii cheie, operatorului economic clasat pe primul loc, i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare. Se va solicita doar ofertantului declarat castigator ca pentru derularea contractului de achizitie publica sa incheie contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
Informatii suplimentare
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertei.
Tert sustinator
Art.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare
(1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, side o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Formular nr. 31B si anexele 1 si 2), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).
Cerinta nr. 2- continuare
In acest sens, ofertantul va prezenta:
- ?Certificat privind experienta Antreprenorului?, respectiv ?Certificat privind experienta Prestatorului?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia;
Pentru contractele executate in afara Romaniei vor fi prezentate Certificate in limba tarii respective, folosind modelul prezentat in Formularul nr. 8 respectiv Formularul nr. 9, insotite de traducerea autorizata in lb. romana;.Nota:
Formularele nr. 8 ?Certificat privind experienta Antreprenorului?si nr. 9 ?Certificat privind experienta Prestatorului? se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul formular sa contina toate elementele/informatiile cerute de catre Autoritatea Contractanta in continutul Formularelor nr. 8 si nr. 9 respectiv sa fie semnat si stampilat de catre Beneficiar.
Acolo unde se regaseste cuvantul beneficiar se va citi autoritate contractanta sau orice alt beneficiar client privat.
Cerinta nr. 1- continuareOfertantul va prezenta ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 1 ?Experienta similara?Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? care sa contina valori, durata, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2- ?Experienta similara?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), un numar maxim de 2(doua) contracte de executie lucrari similare cu cel supus procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare cumulata de minim 10.739.552, 5 Lei fara TVA.
Cerinta nr. 2- continuarePlafonul valoric se poate demonstra prin cumularea valorii a: - 2 contract de executie lucrari si 1 contract de prestari servicii de proiectare ? faza Pth;
sau
- 1 contract de executie lucrari si 1 contract de prestari servicii de proiectare ? faza Pth;
sau
-1contract de executie lucrari + prestari servicii de proiectare ? faza Pth si 1 contract de executie lucrari;
sau
- 1contract de executie lucrari + prestari servicii de proiectare ? faza Pth;
Cerinta nr. 2- continuareOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cel putin 1(un) contract de servicii similare cu cel supus procedurii de achizitie publica, respectiv elaborare faza Proiect tehnic, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 198.037, 5 Lei far TVA.
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate vor fi valabilela data limita de depunere a ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate vor fi valabilela data limita de depunere a ofertei.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 4- continuareOfertantul va prezenta: a) Formularul nr. 11 ?Lista personalului cheie? ;b) Formularul nr. 12 ?Curriculum Vitae? pentru fiecare expert cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat;c) Formularul nr. 13 ?Declaratie de disponibilitate? pentru fiecare expert cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat.Cerinta nr. 4- continuareCerinta nr. 4- continuareCerinta nr. 2- continuarePentru Cerinta nr. 3a) Ofertantul va prezenta Formularul nr. 10 - ?Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului?.Pentru Cerinta nr. 4Cerinta nr. 4 - continuareTert sustinator - continuareOfertantul va prezenta Formularul nr. 14 si anexa aferenta acestuia ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 ? ?Informatii despre Asociere? si Formularul nr. 16 ? ?Acord de asociere?.Cerinta nr. 4 - continuareInformatii suplimentareTert sustinatorOfertantul va prezenta Formularul nr. 31B si anexele 1 si 2 - Angajement ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantuluiCerinta nr. 2- continuareCerinta nr. 1- continuareOfertantul va prezenta Formularul nr. 7 - ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? si Anexa Formularului nr. 7.Pentru Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si Anexa Formularului nr. 6.Cerinta nr. 2- continuareOfertantul va prezenta Formularul nr. 8 - ?Certificat privind experienta Antreprenorului?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia.Nota: Pentru contractele de executie lucrari transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta pe ultimii 5 ani, calculat prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, curs comunicat de BNR.Cerinta nr. 2- continuareCerinta nr. 2- continuareOfertantul va prezenta Formularul nr. 9 - ?Certificat privind experienta Prestatorului?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia.Nota: Pentru contractul prestari servicii de proiectare transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta pe ultimii 3 ani, calculat prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, curs comunicat de BNR.Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.Nota 2: Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Pentru Cerinta nr. 1Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.Nota 2: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 12:00
Locul: str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia.de atribuire se descarca de la ?Documentatie si clarificari? din invitatia de participare din SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/lucrari.htmDurata prezentului contract este: -8luni durata de executie, de la data primirii ordinului de incepere;
- 24 luni perioada de garantie a lucrarilor, de la data semnarii procesului verbal de receptie laterminarea lucrarilor ;
-2 luni durata de prestare a serviciilor de proiectare, verificarea documentatiei tehnice respectiv obtinerea autorizatiei de constructie, de la data primirii ordinului de incepere;.? serviciile de asistenta tehnica se vor asigura pe durata executiei lucrarilor (8 luni), precum si in perioada de garantie acordata lucrarilor (24 luni), ori de cate ori este nevoie.Nota: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN CADRUL DRDP TIMISOARA
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel. +40 256246617, Email: [email protected], Fax: +40 256246632, Adresa internet (URL): www.drdptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2013 15:06