Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari si prestari servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+DThAC pentru ?REABILITAREA COMPLEXULUI HIDROTEHNIC ACUMULAREA GRANICESTI, JUDETUL SUCEAVA?


Anunt de participare numarul 125109/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ing. Cotruta Tania, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3326840, Adresa internet (URL):  www.anif.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3326840, Adresa internet (URL):  www.anif.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0213322816, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3326840, Adresa internet (URL):  www.anif.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ADMINISTRATIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI CONEXE AGRICULTURII.ARHITECTURA PEISAGISTICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari si prestari servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+DThAC pentru ?REABILITAREA COMPLEXULUI HIDROTEHNIC ACUMULAREA GRANICESTI, JUDETUL SUCEAVA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ANIF RA SUCURSALA TERITORIALA MOLDOVA DE NORD
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari si prestari servicii de proiectare fazele PT+CS+DE+DThAC pentru ?REABILITAREA COMPLEXULUI HIDROTEHNIC ACUMULAREA GRANICESTI, JUDETUL SUCEAVA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.2)
45246410-0-Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.2)
45247000-0-Lucrari de constructii de baraje, canale, canale de irigatie si apeducte (Rev.2)
45247212-9-Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
71322400-5-Servicii de proiectare a barajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA PREZENTULUI ANUNT.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 774, 490RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :55000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat de cazier fiscal;Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, in forma autentica, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru desfasurarea activitatilor ce fac obiectul prezentei proceduri;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010). Pentru a fi calificat executantul ofertant trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 5.000.000 lei. Pentru a fi calificat proiectantul ofertant trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 100.000 lei.Se vor prezenta, in original, documente (extras de cont, contract de credit, linie de credit aprobata sau altele echivalente) din care sa rezulte ca, candidatul dispune de resurse financiare in valoare de 832.347 lei, echivalentul a 30% din valoarea estimata a contractului, fara TVA, pe o perioada de minim 3 luni de la data deschiderii candidaturilor.Din scrisoarea bancara trebuie sa rezulte ca, operatorul economic are aprobata linia de credit, in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri.Extrasul de cont trebuie sa fie insotit, de declaratia candidatului, data in forma autentica, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri.
Pentru persoanele fizice/juridice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea economico-financiara este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari:
- Pentru a fi calificat executantul ofertant trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 5.000.000 lei. Pentru a fi calificat proiectantul ofertant trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 100.000 lei.. Conversia in lei a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, pentru executantul ofertant, respectiv a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, pentru proiectantul ofertant.
Se vor prezenta unul sau cel mult trei contracte de executie lucrari similare cu cele licitate respectiv de imbunatatiri funciare sau similare (amenajari hidrotehnice), a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.700.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta unul sau cel mult trei contracte de servicii de proiectare de natura celor licitate, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 55.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Executantul ofertant trebuie sa prezinte certificatul de atestare in exercutia lucrarilor de I.F., conform Ordinului 182/2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale. Proiectantul ofertant trebuie sa prezinte certificatul de atestare in proiectarea lucrarilor de I.F. Se va prezenta o declaratie referitoare laacele echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa urmatoarele echipamente: autogreder ?1 buc, buldoexcavator ?2 buc, generator ? 4 buc, compactor ? 2 buc, incarcator frontal ? 2 buc, excavator ? 2 buc, macara min. 30 t ? 1 buc, trailer minim 15 t ? 1 buc, tractor ? 2 buc, autobetoniere ? 1 buc, buldozer ? 3 buc, pompa submersibila ? 2 buc, vibrocompactor ? 2 buc, cisterna ? 1 buc, laborator de gradul II;Decl.prin care ofertantul va specifica subcontractantii.Candidatii vor prezenta certificat SR EN ISO 9001:2001, sau alt certificat echivalent;Candidatii vor prezenta certificate SR EN ISO 14001:2005, sau alt certificat echivalent; Candidatii vor prezenta certificat SR OHSAS 18001:2008, sau alt certificat echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Experienta similara-max.45 pct;Capacit.financ.de sustin.a lucr.-max.30 pct;Cifra medie de afac.pe ultimii3 ani - 25 puncte.DETALIEREA PUNCTAJULUI SE REGASESTE IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2011 11:00
Locul: ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE R.A, Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(1) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, autoritatea contractanta are obligatia de a asigura obtinerea documentatiei de atribuire de catre orice operator economic prin asigurarea accesului direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, la continutul documentatiei de atribuire.Intalnirea de clarificari si/sau vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, in data de 07.07.2011. Prezentarea persoanelor interesate se va face in ziua indicata la ora 10.00 la sediul Unitatatii de Administrare Suceava, str. Universitatii nr.8, municipiul Suceava, jud. Suceava, adiministrata de Sucursala Teritoriala Moldova de Nord.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 0213322816, Fax:  0213322183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer