Licitatie Publica - Executie lucrari si servicii de proiectare, Negresti jud. Vaslui
Anunt de participare numarul 39509/19.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA - CORNELIA DRAGAN, Tel.316.73.83, 316.7384, In atentia: Serviciului Achizitii Publice si Contractare, Email: [email protected], Fax: 316.73.81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari si servicii de proiectare, Negresti jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Negresti jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari si servicii de proiectare aferente programului Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile de pana la 50.000 de locuitori. Sistem integrat de reabilitare a sistemului de alimentare cu apa si sistemului canalizare, a statiei de tratare a apei si a statiei de epurare a apei uzate din orasul Negresti, jud. Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat de reabilitare a sistemului de alimentare cu apa si sistemului canalizare, a statiei de tratare a apei si a statiei de epurare a apei uzate din orasul Negresti, jud. Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: 3, 511, 279EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 96.000 RON Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din valoarea contractului de lucrari (incluzand si proiectarea)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, credite externe si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006; Fisa de informatii generale; Informatii privind experienta similara; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Autorizare de proiectare / executie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31/12/2006; Certificat fiscal eliberat de Compartimentul impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Resurse tehnice; Resurse umane; Experienta similara: Dovada finalizarii in ultimii 3 ani a unuia sau cel mult doua contracte care a/au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare (PT+DDE) in domeniul reabilitarii sistemelor de alimentare cu apa, canalizare sau realizarii/reabilitarii statiilor de epurare a apelor, pentru proiectant; Dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a unuia sau cel mult doua contracte care a/au avut ca obiect lucrari in domeniul reabilitarii sistemelor de alimentare cu apa, canalizare sau realizarii/reabilitarii statiilor de epurare a apelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare cumulata a contractului / contractelor de proiectare de minim 60.000Euro; Valoare cumulata a contractului / contractelor de executie de minim 3 milioane Euro sau valoarea cumulata a lucrarilor executate in domeniul reabilitarii sistemelor de alimentare cu apa, canalizare sau realizarii/reabilitarii statiilor de epurare a apelor, in ultimii 5 ani atinge valoarea lucrarii ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Solutionarea problemelor aprute in cadrul executarii lucrarii
5%
Descriere:
3.
Metodologia de abordare a lucrarii, eficienta tehnologiei aplicate
25%
Descriere:
4.
Programul de asigurare a calitatii
5%
Descriere:
5.
Perioada de garantie acordata lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 24 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu plata, ulterior solicitarii transmise prin fax la nr: 021 3167380 sau 021 3167381
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 10:00
Locul: Str. Baldovin Parcalabul nr.1, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/ 3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Horatiu nr. 28, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010834, Romania, Tel.021/ 3167383, Email: [email protected], Fax: 021/ 3167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 14:03