Licitatie Publica - Executie lucrari ?Sistem de canalizare si statie de epurare la Spitalul de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu, sat Dobrita, comuna Runcu, judetul Gorj
Anunt de participare numarul 101600/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. 0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari ?Sistem de canalizare si statie de epurare la Spitalul de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu, sat Dobrita, comuna Runcu, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu, sat Dobrita, comuna Runcu, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se va reabilita intreaga retea de canalizare, prin schimbarea conductelor, a caminelor de trecere si de racord, precum si reabilitarea statiei de epurare existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 484, 669.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 34000 lei si garantia de buna executie in cuantul de 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local .Guvernul Norvegian- Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operartorului economic2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/20064.Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat siinregistrat de organele competente, orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 6.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor executate
2.Formular privind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari similare , respectiv , minim un contract lucrari canalizare si minim un contract montajstatie epurare
3.Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
5.Lista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului
6.Copie dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale responsabilului tehnic cu executia si responsabilului cu calitatea lucrarilor, dupa contractele de colaborare ale acestora in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, valabile la data deschiderii.
7. CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
8.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;9.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
10.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management privind sanatatea si securitatea ocupationala OHSAS 18001sau Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a contractelor privindexperienta similara va fi de minim 3.400.000 leilista cu utilajele trebuie s[ contina minim a minim urmatoarelor: -Statie TOPO-picon si picamar +generator curent si compresor-buldoexcavator-autobasculanta-autobetoniera-aparat suduraLista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului, care trebuie sa cuprinda: - nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat in domeniulinstalatii, automatizari si hidroconstructii .- nominalizarea responsabilului cu calitatea lucrarilor- inginer TOPO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4570
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, Targu Jiu, Jud Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de operatorii economici care vor depune oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251-418568, Fax: 0251-415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Administratie Publica Locala-Consiliul Judetean Gorj
Adresa postala: str. Victoriei, Targu Jiu, jud Gorj, ,Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. 0253-214006, Fax: 0253-212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 15:19