Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari tehnologice cu utilaje terasiere


Anunt de participare (utilitati) numarul 100625/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA CUCU, Tel. 0351403343, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  0251418466, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie lucrari tehnologice cu utilaje terasiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SM Prigoria, com. Prigoria, jud. Gorj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 765, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anuale ; Val. contr.subsecvent pentru primul an va fi ferma si nemodificabila in lei pe o perioada de 12 luni . Pentru anii urmatori val. contr. subsecvente se negocieaza prin reofertare in anul de executie cu incadrarea in indicele de inflatie prognozat a se realiza in anul de derulare al cont. subsecvent si BVC aprobat. Estimare anuala 1921920 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari tehnologice cu utilaje terasiere la SM Prigoria – Cariera Ruget, conform caietului de sarcini si ANEXA 1 la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari tehnologice cu utilaje terasiere la SM Prigoria – Cariera Ruget, conform caietului de sarcini si ANEXA 1 la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 765, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 60.000 lei; Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului , fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC Complexul Energetic Craiova SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea -Formular 5;
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 - Formular 6;
-Certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura – Formular 7;
-Certificat de ?egistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conformFormular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate ?ultimii 5 ani, ?otita de procese verbale de receptie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de ?eplinire a obligatiilor, beneficiari, recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare;
-Declaratie referitoare la utilajele de care poate dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru fiecare utilaj ofertat se va intocmi fisa tehnica, fisa in care se vor specifica principalii parametrii tehnici si seriile de identificare.
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma caexecutantul are certificarea sistemului de catre un organism de certificare acreditat ?tara sau ?strainatate, standardul de calitate fiind SR EN ISO 9001:2001 sau SR EN ISO 9001:2008;
-Subcontractantii si specializarea acestora;
SAUin locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 14:00
Locul: Sediul SC Complexul Energetic Craiova SA, Sala de licitatii , etaj3, str. Unirii nr. 147., Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala:  STR. BRESTEI, NR. 12, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax:  0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SC CEN CRAIOVA SA
Adresa postala:  STR. UNIRII NR. 147, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403365, Fax:  0351/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer