Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARII REPARATII CAPITALE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA COMPONENTA STRESINGEORGIU ORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 128279/12.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala:  strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea:  Calan, Cod postal:  335300, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Stanciu, Tel. 0254730223, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0254732954, Adresa internet (URL):  www.calan.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARII REPARATII CAPITALE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA COMPONENTA STRESINGEORGIUORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: CAMINULCULTURALdin LOCALITATEA COMPONENTA STRESINGEORGIU ORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Beneficiarul detine in localitatea componenta Stresingeorgiuunimobilconstructiecareare destinatia deCAMIN CULTURAL.Imobiluleste situat pe partea dreapta aDJ 668 in sensul de mers dinspre orasul nou Calan spre comuna Bretea RomanaBeneficiarul doreste sa amenajeze acest spatiu in vederea imbunatatirii functionalitatiiacestuia precum si pentru cresterea nivelului de finisaresi dotare cu instalatii, care sa poata permite desfasurarea unor activitaticonform nevoilor si cerintelor locuitorilor localitatii StresingeorgiuStarea tehnica aacoperisului, peretilor, tavanelorsi tamplariilorexistente inimobilul propuspentru reparatiieste necorespunzatoare, motiv pentru care acesteatrebuiesc reparate sau inlocuite in totalitate.Cladirea existentaestede caramida, acoperita cu tigla, pe sarpanta delemn. Tencuielile interioare si exterioare sunt deteriorate .La fel si tamplaria .Pentru a crea o cladire functionala, cu rol de care sa poata permite desfasurarea unor activitaticonform nevoilor si cerintelor locuitorilor localitatii Stresingeorgiu, sunt necesare:
- demontarea usilor si ferestrelor din lemn;
- desfacerea tencuielilor interioare si exterioare;
- desfacerea invelitorii dintigla;
- desfacerea stresinei infundate;
- desfacerea sarpantei;.
- realizarea astereala ;
- realizarea invelitorii tip ?tigla metalica?;
- realizarea podinii de lemn in pod;
- refacerea cosului de fum;
- tencuieli exterioare special-strat vizibil stropit cu praf de piatra;
- tencuieli uscatela peretii interior;
- tavane suspendate din gips-carton pe schelet metalic;
- termoizolatia cu vata mineral a tavanelor;
- realizarea usilor si a ferestrelor din PVC;
- infundarea streasinilor;
- jgheaburi si burlane din tabla Zn;
- strat suport pardoseli din sapa M100;
- pardoseli de gresie ceramica;
- vopsitorii la interior cu vopsea lavabila;
- realizarea la zidurile exterioare a soclului mozaicat.
- realizarea bransamentelor de apa si canalizare, si a instalatiilor aferente necesare, respectiv grup social cu WCsi spalator, Paleta de culori si tipul finisajelor vor fi stabilite in detaliu cu executantul realizarii obiectivului de investitii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din LISTELE DE CANTITATI - prezentate in SECTIUNEA III. din Documentatia de atribuire.Pe parcursul derularii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare, care nu au fost incluse in contractul initial, dar care datorita unor circumstante imprevizibile au devenit necesare pentru indeplinirea contractului, cu respectarea prevederilor art.122 lit.i din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Orasului Calan 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISADE DATE A ACHIZITIEI.DECLARATIEPRIVINDSITUATIA PERSONALA A OPERATORULUI ECONOMICconform : Formularul 2 din sectiunea a IV- a documentatiei de atribuire, Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local: a)Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind plata impozitelor si taxelor locale ? emis de Consiliul Local ? Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; b)Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? privind plata impozitelor si taxelor la stat Certificatele constatatoare se vor prezenta incopieconform cu originalul si vor atesta ca la data deschiderii ofertelor ofertantul nu are obligatii de plata neonorate la bugetul de stat si bugetul local. Certificatul de inregistrare, prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA conform Formularul 1 din sectiunea a IV- a documentatiei de atribuire, CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTAconform Formularului3 din sectiunea aIV- a documentatiei de atribuire, .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISADE DATE A ACHIZITIEI.Se solicita bilanturile contabile 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente. in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampilaSe solicita completarea INFORMATII GENERALE conform Formularului4 din sectiuneaa IV- a documentatiei de atribuire,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 300.000 leipe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010). Se va lua in considerare cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISADE DATE A ACHIZITIEI. DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE conformFormularului5din sectiuneaa IV-a documentatiei de atribuire
FISA DE EXPIERENTA SIMILARAFormularului6din sectiunea aIV- a documentatiei de atribuire, INFORMATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN CURS: Formularul20din sectiuneaa IV -a documentatiei de atribuireDECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice conform: ?
Formularului7din sectiuneaa IV- a documentatiei de atribuire
DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE conform Formularului8din sectiuneaa IV-a documentatiei de atribuire, PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILOR conform , Formularului9din sectiuneaa IV- a documentatiei de atribuire,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimi 5 ani , a uneilucrari similare de aceiasi complexitate tehnica si valorica cu lucrarea ofertata respectiv150 000, 00 lei fara TVASe va prezentacontractul, procesulverbal de receptie, recomandareEste necesarca in echipa de conducere a lucrarii (personal cheie)sa fie: - un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile cu o vechime 3 ani.- un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor civile cu o vechime 3 ani.Personal muncitor calificat pentru lucrarile de constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
5.
Termen de garantie acordat lucrarilor executate
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3487din 28.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire , inclusiv clarificarile aferente, DISPONIBILE pe SEAP
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 10:00
Locul: SALA Consiliul Local Calan al orasului Calan , Calan, Str. Garii nr.1, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor si o copie a documentului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire , inclusiv clarificarile aferente, se pot obtinein mod nerestrictionat de catre totioperatorii economici interesati, prin descarcarea de pe site-ulSEAP : www.e-licitatie.ro., sectiuneaAnunturi de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul CalanServiciul Urbanism Achizitii Publice
Adresa postala:  CStr. Garii nr.1, judetul Hunedoara, Localitatea:  Calan, Cod postal:  335300, Romania, Tel. +40 (0) 254 730 223, Email:  [email protected], Fax:  Fax: +40 (0) 254 732 954
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 22:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer