Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari:SISTEMATIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL PASCANI - str.Calea Romanului , str. Calea Iasului


Anunt de participare numarul 46313/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii Publice, Tel.0232762300, In atentia: D-nei Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari: SISTEMATIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL PASCANI - str.Calea Romanului , str. Calea Iasului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Calea RomanuluiStr. Calea Iasului -Municipiul Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari: SISTEMATIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL PASCANI - str.Calea Romanului , str. Calea Iasului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Totallucrari :
Lot.1 Str. Calea Romanului- Terasamente : sapatura = 3530 mc; umplutura = 440 mc;
- Suprastructura drum : S = 5600 mp;4 cm BA 16;6 cm AB1; 30 cm balast;
- Trotuare noi = 3500 mp: 3 cm BA8 ; 10cm dala de beton C16/20; 10 cm fundatie de balast;
- Borduri noi 20 x 25 : L = 1400 m;
- Accese proprietati :30 buc x 3, 00m x 10, 00 m ;
- Reparatii trotuare :900 mp cu 3 cm BA8 ;
- Desfacere bordura existenta L = 300 m;
- Amenajare spatii verzi S = 2200 mp ;
Lot.2 Str.Calea Iasului
- Terasamente : sapatura =2300 mc ; umplutura = 50 mc ;
- Suprastructura drum , S = 3700 mp ; 4 cmBA 16 ; 6 cmAB1 ; 30 cm balast ;
- Trotuare noi= 700mp ; 3 cm BA 8 ; 10 cm dala de betonC16/20;10 cm fundatie de balast- Borduri noi 20 x 25 : L = 1000 m;
- Accese proprietati :15 buc x 3, 00m x 2, 00 m ;
- Reparatii trotuare :900 mp cu 3 cm BA8 ;
- Desfacere bordura existenta L = 650 m;
- Amenajare spatii verzi S = 400 mp ;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 701, 730RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 17000 lei ;Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca e cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (in original sau legalizata)
Copie dupa codul unic de inregistrare-persoane juridice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3(trei)ani
-declararea cifrei medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 3400000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari ;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducereCurriculum vitae pentru personalulde conducere;
- Atestarea calificarii personalului;
- Manualul calitatii pentru lucrare;
Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unei liste care sa contina cel putin informatii despre doua contracte de lucrari de aceeasi natura si complexitate , executate si finalizate, in ultimii 5 ani, in valoare minima fiecare de 1000000 lei, exclusiv TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face in numerar la casieria unitatii sau prin virament cu ordin de plata in contul RO56TREZ4075002XXX000012, deschis la Trezoreria Pascani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Pascani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai oeratorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.juridic - Primaria municipiului Pascani
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232762300, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer