Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrariStatie epurare, retele colectoare, canalizare, comuna Gologanu, judetul Vrancea si proiectare si executie lucrari "Imbunatatirea calitatii strazilor din interiorul comunei Gologanu".


Anunt de participare numarul 69103/19.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GOLOGANU
Adresa postala: COMUNA GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Gologanu, Cod postal: 627206, Romania, Punct(e) de contact: RODICA IORDACHESCU, Tel.0237/244624, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0237/244624
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrariStatie epurare, retele colectoare, canalizare, comuna Gologanu, judetul Vrancea si proiectare si executie lucrari "Imbunatatirea calitatii strazilor din interiorul comunei Gologanu".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Gologanu, judetul Vrancea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie "Statie epurare, retele colectoare, canalizare in satul Gologanu" si proiectare si executie " Imbunatatirea calitatii strazilor din interiorul satului Gologanu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie epurare, retele colectoare, canalizare, satul Gologanu, conform caietului de sarcini, proiect tehnic imbunatatirea calitatii strazilor si executie lucrari de drumuri conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 891, 050RON
II.2.2) Optiuni
Da
Servicii (lucrari) suplimentare in limita a 50 % din valoarea contractului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare-130.000 lei cu scrisoare garantie bancara eliberata de o banca din Romania
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR - Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata dupa declararea ofertei castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea - nu se afla in situatia prev. la art.180 din OUG 34/2006;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in original sau in copie legalizata;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, in original sau in copie legalizata;
- Declaratie ca nici un consilier local (sot, sotie, ruda pana la gr.2) sau functionar din autoritatea contractanta nu este manager, actionar, asociat, administrator, cenzor sau membru al cons.de adm.al ofertantului(L. 161/2003)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.- Sa aibe in obiectul sau de activitate lucrarile care fac obiectul achizitiilor publice.- Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului, in original sau copie legalizata care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, punere sub interdictie, etc- Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului.- Copie dupa actul constitutiv.Documentele mai sus enumerate vor fi prezentate atat de liderul asociatiei cat ci de asociat/asociati si/sau subcontractanti)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea tabelului referitor la cifra medie de afaceri din Formularul 12L Informatii generale;
- Bilanturile contabile la 31.12.2007. 31.12.2006 si 31.12.2005 vizate si inregistrate la autoritatea fiscala competenta si rapoartele anuale de audit financiar si contabil;
- Completarea si prezentarea Formularului 12M - Contracte de referinta- Scrisoare de bonitate din partea unei banci;
- Lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100): mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 31.12.2007. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100): mai mare de 30%, conform bilantului contabil la 31.12.2007.- Formularul 15 din Sectiunea IV, Identificare financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 7.000.000 Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Candidatul va completa si va prezenta ca si conditie minima Formularul 12L din Sectiunea IV).- Informatii privind calitatea ofertantului (Candidatul va completa si va prezenta ca si conditie minima Formularul 12C din Sectiunea IV);
- Informatii privind proportia in care contractul de executie lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (Candidatul va completa si va prezenta ca si conditie minima Formularul 12G din Sectiunea IV);
- Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Terminarea lucrarilor la parametri calitativi si cantitativi din caietul de sarcini se confirma prin prezentarea unei recomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari considerante ca relevante, o copie a procesului verbal de terminare la receptia lucrarilor si o copie de pe contractul de executie lucrari respectiv (Candidatul va completa si va prezenta ca si conditie minima Formularul 12F din Sectiunea IV, iar recomandarea se va prezenta potrivit Formularului 12N/E din Sectiunea IV);
- Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate se face prin completarea si prezentarea Formularul 12H din Sectiunea IV;
- Dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat se face prin completarea si prezentarea Formularelor 12I/E, 12 I/PT, 12J si 12K din Sectiunea IV;
- Certificat care sa ateste implementarea sistemului de mamagement al calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent sau dosarul calitatii- manual general vizat de un expert agreat MLPTL/MLPAT sau echivalent, fie alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ;
- Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectia mediului, in copie. Se va preciza satandardul si /sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului : SR EN ISO 14001/2004 sau echivlent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- sa fi executat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare receptionata, cu o valoare minima de 1.200.000 lei pentru canalizare, minim 780.000 lei pentru drumuri si minim 47.000 lei pentru proiectul tehnic.; - sa asigure existenta echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, etc care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - Statie preparare betoane 50 mc/ora . - Laboratoare autorizate in domeniu - Excavator 1, 2 mc 1buc. - Buldoexcavator 2 buc. - Buldozer 2 buc. - Autogreder 2 buc. - Cilindru compactor vibrator 3 buc. - Cilindru compactor pe pneuri 3 buc. - Incarcator frontal 2 mc. 2 buc. - Autocisterna 2 buc. - Autobetoniera 2 buc. - Autobasculante 5 buc. - sa asigure personalul de specialitate, cel putin - Coordonator proiect- inginer specialitatea instalatii pentru constructii, sau constructii edilitare(alimentari cu apa, canalizari sau drumuri), Coordonator proiect adjunct- inginer specialitatea instalatii pentru constructii, sau constructii edilitare(alimentari cu apa, canalizari sau drumuri), Responsabil tehnic cu execurtia RTE atestat in domeniile instalatii pentru construtii, constructii alimentari cu apa , canalizari , statii de epurare, constructii hidro-edilitare, lucrari de drumuri, Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile instalatii pentru construtii, constructii alimentari cu apa , canalizari, statii de epurare, lucrari de drumuri, Inginer santier, specialitatea instalatii pentru constructii, sau constructii edilitare. - Pt.proiectul tehnic, sa asigure personalul de specialitate, cel putin: 1 inginer specialitaea CFDP, 1 inginer geolog, 1 topometrist, verificator proiect. Verificatorul de proiect nu trebuie sa se afle in situatie de conflict de interese (punctul 3 din formularul C 14). - In vederea alimentarii cu energie electrica, ofertantul trebuie sa prezinte un atestat de lucrari ANRE pentru lucrari in retele electrice de joasa si medie tensiune. Operatorii economici pot depune oferta comuna prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face anticipat in numerar la casierie iar caietul de sarcini se solicita in scris si se elibereaza in termen de 3 zile de la solicitare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 11:00
Locul: Consiliul Local Gologanu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare - reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor - reprezentantul CRPDRP Constanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala - Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(040)0213104641, Fax: (040)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea, Sectia contencios-administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr.19-20, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Tel.0237232092, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A CONTESTATIILOR- 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ACTUL CONTESTAT
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Gologanu
Adresa postala: COM. GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: GOLOGANU, Cod postal: 627206, Romania, Tel.0237/244624, Email: [email protected], Fax: 0237/244624
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer