Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie "Modernizare drum comunal DC 826, DN 69 - Localitatea Sinandrei, Comuna Sinnadrei, judetul Timis


Anunt de participare numarul 85728/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINANDREI (PRIMARIA COMUNEI SINANDREI, JUD. TIMIS)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR. 516, Localitatea: Sinandrei, Cod postal: 307375, Romania, Punct(e) de contact: REKA - KATALIN DEMEA, Tel.0256/383500, Email: [email protected], Fax: 0256/383806, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie "Modernizare drum comunal DC 826, DN 69 - Localitatea Sinandrei, Comuna Sinnadrei, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Sinandrei, Comuna Sinandrei, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va avea ca si finalitate modernizarea drumului comunal DC 826 care traverseaza comuna Sanandrei si cuprinde:
- lucrari de constructii pe tronsonul aflat intre DN 69 si localitatea Sanandrei, mai precis pana la intersectarea caii ferate Timisoara-Arad, pe o lungime de aproximativ 4, 1 km
- lucrari de constructii pe drumul de acces catre gara Sanandrei, ce se desprinde din drumul comunal, la iesirea din localitate, pe o lungime de aproximativ 0, 7 kmLucrarile se vor executa conform specificatiilor tehnice din documentatia de atribuire (cerintele beneficiarului / proiectul tehnic, listele de cantitati, planse si desene).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform fisei de date, specificatiilor tehnice din documentatia de atribuire (cerintele beneficiarului / proiectul tehnic, listele de cantitati, planse si desene).
Valoarea estimata fara TVA: 5, 378, 504RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 106.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu fonduri alocate de CJT si fonduri locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontactant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieiprivind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 ;
Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala;
Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizata/e sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul in cazul in care semnatarul ofertei, documentelor oferteisi a contractului este un altul decat Administratorulfirma;
Imputernicire pentru reprezentantii societatii, altii decat reprezentatul legal, pentru depunerea ofertei si participarea la sedinta de deschidere a ofertelor ;
Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/subcontractant a declaratiei privind calitatea de participant la procedura ;
CUI;
Certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului si Certificatul constatator complet emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorsau Autorizatie de functionare/altele echivalente;
In fisa de date se gasesc detalii despre toate solicitarile;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2009)
- Ofertantul va demonstra prin prezentarea unei declaratii a institutiei/institutiilor bancare cu care colaboreaza, ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, care nu poate sa fie mai mica de 1.000.000 Euro sau echivalentul in lei;
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul care va constitui obiectul prezentei proceduri de atribuire, trebuie sa fie de 2.200.000 Euro sau echivalentul in lei.In fisa de date se gasesc detalii despre toate solicitarile;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
a) Realizarea (lucrari de executie finalizate) a cel putin 3 contracte similare avand ca obiect lucrari de constructie/modernizare drumuri. Valoarea minima cumulata a celor 3 contracte trebuie sa fie de minimum 2.689.252 de Lei sau echivalentul in Euro, exclusiv TVA Sau
b) Realizarea (lucrari de executie finalizate) a cel putin unui contract similar a carui valoare sa fie de cel putin 1.613.551 Lei sau echivalentul in Euro, exclusiv TVA.
2) Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului
3) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani;
In fisa de date se gasesc detalii despre toate solicitarile;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
55%
Descriere:
2.
termen de executie
30%
Descriere:
3.
termen de garantie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primaria Sinandrei, localitatea Sinandrei, nr. 516, judetul Timis
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sinandrei
Adresa postala: nr. 516, Localitatea: Sinandrei, Cod postal: 307375, Romania, Tel.0256/383500, Fax: 0256/383806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer