Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie punere in siguranta a conductei de titei F2 10 ¾? Radinesti-Ploiesti, in zona deal Fartatesti, pe o lungime de 0,3 km, loc. Fartatesti, jud. Valcea


Anunt de participare (utilitati) numarul 135944/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie punere in siguranta a conductei de titei F2 10 ¾? Radinesti-Ploiesti, in zona deal Fartatesti, pe o lungime de 0, 3 km, loc. Fartatesti, jud. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: zona deal fartatesti, loc. Fartatesti, jud. Valcea
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie punere in siguranta a conductei de titei F2 10 ¾? Radinesti-Ploiesti, in zona deal Fartatesti, pe o lungime de 0, 3 km, loc. Fartatesti, jud. Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie punere in siguranta a conductei de titei F2 10 ¾? Radinesti-Ploiesti, in zona deal Fartatesti, pe o lungime de 0, 3 km, loc. Fartatesti, jud. Valcea conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 203, 009RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
) Cuantumul garantiei de participare ? 4.060 lei. Valab: 120 zile de la termen limita de prim a of. constituire: -instr de garantare emis de o soc.bancara/asigurari, ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET SA, elaborat conf modelului din sectiunea IV. Din el trebuie sa reieasa ca soc. bancara/asigurari va plati CONPET suma solicitata, la prima cerere scrisa. Obligatoriu, instr.I de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar soc.bancara/de asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv: 2030, 09 lei. ?OP, cu conditia confirmarii virarii sumei respective reprez-val GP in contul CONPET (RO38RNCB0205044865700001, la BCR Ploiesti), prin extras de cont sau scrisoare de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor. Doc.care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM. GBE 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin instrument de garantare in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 2 ?Declaratie privind eligibilitatea?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.
2. Formularul 3 ?Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.
3. Formularul nr. 4 ?Declaratia privind calitatea de participant la procedura?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.
4. Formularul nr. 5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.
6. Formularul nr. 6 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006?. Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. Dorin Tudora ? Director General, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica ? Achizitii si Presedintele Comisiei de Evaluare; membrii comisiei: ing. Sandu Mihai, ec. Lucia Dumitrescu, cs.jr. Valentin Marcu, ec. Ioana Radu
Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani de minimum 406.018 lei. Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?si bilanturile contabile 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate la organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv (nu pentru anul 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si lista principalelor lucrari executate din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza si cel putin egal cu 200.000 lei.
Ofertantul va anexa copia contractului prezentat ca experienta similara si va prezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct.
Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8 completate si Anexa 2 la Formularu
Declaratie si lista privind subcontractantii.
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9, in care va preciza faptul ca nu are subcontractanti pentru executia lucrarilor. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt: excavator, buldoexcavator, laborator protectie catodica autorizat si laborator pentru verificare suduri prin gamagrafiere, autorizat. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 10 Anexa 1 la Formularul nr. 10 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata
Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte:
- responsabil tehnic cu executia lucrarii-atestat in domeniu;
- inspector protectia muncii ? atestat;
- personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C2A, conform Ord ANRE 24/2007 modificat prin Ord 51/2011;
- personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii nr. 319/2006, Normele metodologice de aplicare si Ordonanta nr. 1636/392/25.04.2007
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 11, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? si de a anexa la acesta: CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contr
Certificat ISO 9001:2008 care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in domeniul executiei si reparatiilor de conducte de titei
Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei.
Certificat ISO 14001:2005 care confirma certificarea sistemului de management al mediului in domeniul executiei si reparatiilor de conducte de titei
Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 14011:2005, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)1. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul 25, ?Declaratie privind vizitarea amplasamentului?, prevazut in Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? Formularul va fi vizat de reprezentantii societatii in teritoriu.2. Conform HG 801/2011, documentele de atribuire se incarca in SEAP cu semnatura electronica. Astfel, pentru a preintampina eventualele dificultati in deschiderea acesteia, avem rugamintea sa accesati site-ul: www.certsign.ro Resurse/download/shell SAFE Verify: si sa instalati verifierx64(exe) sau verifierx86(exe). In functie de sistemul de operare al PC-ului dvs, cu acest program instalat, veti putea vizualiza documentatia electronic.3. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul 26, prevazut in Sectiunea IV Anexa Formulare?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A.
Adresa postala: str. Anul 1848, nr 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer