Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie punte pietonala peste raul Mures, comuna Conop, judetul Arad


Anunt de participare numarul 29351/23.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CONOP (PRIMARIA COMUNEI CONOP)
Adresa postala: LOC.CONOP, STR. PRINCIPALA NR. 4, Localitatea: Conop, Cod postal: 317085, Romania, Punct(e) de contact: sediul central, Tel.0257/433003, In atentia: CLAUDIA RAMONA ANGHEL, Email: [email protected], Fax: 0257/433044, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie punte pietonala peste raul Mures, comuna Conop, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: pe raza comunei Conop, judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie punte pietonala peste raul Mures, comuna Conop, judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221113-7 - Pasarela pentru pietoni (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 lucrare executie punte pietonala peste raul Mures, comuna Conop, judetul Arad
Valoarea estimata fara TVA: 2, 820, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare- 8000 lei; garantia de buna executie- 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat conform HG 856/01.08.2007, HG 428/2007 si HG 1521/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale;Nivel minim: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5.600.000 lei.
- copie certificat de inmatriculare al operatorului economic;
- declaratie de eligibilitate;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale;
- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anul 2006 si bilant partial la 30.06.2007;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a lucrarilor executate in ultimii 3 ani, conform documentatiei de atribuire;
- decl.pivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- decl.ref.la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op.econ.pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- daca este cazul, decl.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: cel putin un contract avand o valoare de minim 840.000 lei.Nivel minim: responsabil tehnic cu executia (depunerea atestatului), 2 ingineri constructori, 1 inginer topometrist, 1 inginer specializat-drumuri, 1 inginer sudor atestat IWE/EWE (depunerea atestatului), 8 muncitori calificati lucrari drumuri, 16 muncitori calificati montaj din care cel putin 10 muncitori lacatusi-sudori, 15 muncitori calificati lucrari de betoane din care 8 fierar-betonisti si 4 dulgheri, responsabil tehnic de calitate.Nivel minim: statie de betoane autorizata si utilaje pentru transportul betonului, utilaje de punere in opera a betonului, utilaje specifice pentru executarea coloanelor forate, atelier deconstructii metalice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Primariei Conop, sau cu OP in contul RO17TREZ0252118250XXXXX deschis la Trezoreria Lipova.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante, reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul General Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data cand contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Conop
Adresa postala: str. Principala nr. 4, Localitatea: Conop, Cod postal: 317085, Romania, Tel.0257/433003, Fax: 0257/433044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer