Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie reabilitare sistem rutier 3 strazi din sectorul 2


Anunt de participare numarul 85755/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie reabilitare sistem rutier 3 strazi din sectorul 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie reabilitare sistem rutier 3 strazi : str. Caroteni, str. Cap. Aviator Gheorghievici, str. Triteni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati :3 strazi , autoritatea contractanta avand dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la castigatorul procedurii, intr-un interval ce nu poate depasi 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 259, 663.87RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari, similare in conditiile impuse de art.122 litera (j) din OUG 34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
3 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Forma de constituire conform documentatiei de atribuire, atasata prezentului anunt- valoare13.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local - plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12 A- Declaratie eligibilitate;Formular nr.12B- Declaratie neincadrare art 181/OUG 34/2006;Formular nr.12 C- Calitatea participant procedura ;Certificatul de atestare fiscala ( emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice) ; (original).Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice ( emis de Primarie - Directia de Impozite si taxe locale) ; (original)-Certificat emis de O.R.C.(original)Lipsa domeniului de activitate lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor din domeniile declarate la O.R.C.de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica candidatul sau asocierea.Declaratie pe propria raspundere privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani Formular B2 - Inf.gen. minim 2.500.000 lei fara TVA, echivalent a 593.824, 23 Euro (1 euro = 4, 21 lei din 14.08.2009)Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008).Valorile vor fi exprimate in euro , la cursul lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 52 lei;Anul 2007:1 euro = 3, 33 lei;Anul 2008:1 euro = 3, 68 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective , in care s-a facut inregistrarea , si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.b) Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2007 si la 31.12.2008 copie legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 10- Obligatii contractuale in desfasurare;Formular 12F- Lucrari executate in ultimii 5 ani.Certificate-ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 sau echivalente, Formular 12 G- Lista subcontractanti, Experienta similara- 3 recomandari pentru contracte realizate, altele decat cele solicitate pentru contractele delucrari similareFormular nr. 12 H- Dotari tehnice, Pre/contract de depozitare la o groapa de gunoi, a materialelor nereutilizate.Neprezentarea contractelor cu operatorii economici posesori ai echipamentelor, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, a rapoartelor de inspectie (ICECON INSPECT) si a autorizatiilor de mediu pana cel putin la data depunerii ofertelor, descalifica ofertantul/ candidatul, completarea ulterioara nefiind admisa.Instalatie asfalt :1;.Fabrica beton si balast stabilizat 1: Finisor echipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longit. 1; Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera 2 ; Echipament pentru sapaturi taluze si pentru fundatii 2; Autogudronator pentru emulsie 1 ; Autobasculante de 16 tone 4Formular nr. 12 I- Resurse umane, CV, copii la diplome, atestate, carti de munca sau contracte de munca vizat de ITM ale persoanelor responsabile direct, experienta minim 7 ani si pentru lucrari similare minim 3 ani.ingineri (subingineri) drumuri 1, . responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT personal suplimentar fata de necesarul de la punctul 1. 1; responsabil cu calitatea -atestat in domeniul lucrarii personal suplimentar fata de necesarul de la punctele 1 si 2 ; 1 ; Declaratie pe propria raspundere privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare.Istoricul litigiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-Formular B3- pentru Cod CPV 45233000-9: un contract de lucrari similare de minim 1.200.000 lei, respectiv 285.035, 65 euro (valori fara tva) incheiat in ultimii 5 ani, (1 euro = 4, 21 lei din 14.08.2009, curs B.N.R.);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 10:00
Locul: Administratia Domeniului Public Sector 2 , Soseaua Electronicii nr.44, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este atasata integral prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si justitie
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , Localitatea: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spalaiul Independentei, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.0213198090, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul juridic ADP Sector 2
Adresa postala: Sos.Electronicii, nr.44, Sector 2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer