Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie reabilitare sistem rutier 6 strazi din sectorul 2 grupate in 2 pachete


Anunt de participare numarul 76677/05.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie reabilitare sistem rutier 6 strazi din sectorul 2 grupate in 2 pachete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare sistem rutier 6 strazi grupate in 2 pachete :
Pachet 1: Intr. Babadag , str. Canotajului, str. Cremenita, intr.Varna
Pachet 2: Str. Bujorul Alb, str. Dobrici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati : pachet 1 - minim 4 strazi ; pachet 2 minim 2 strazi , autoritatea contractanta avand dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la castigatorul procedurii, intr-un interval ce nu poate depasi 3 ani, in limita valorii estimate de : pachet 1- 4.263.866 lei fara TVA si pachet 2 - 4.358.824 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 622, 690RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari, similare in conditiile impuse de art.122 litera (j) din OUG 34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.06.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare - Formular 11 - Pachet 185.000 lei, Pachet 2 87.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate. Neprezentarea documentelor are ca efect descalificarea candidatilor Formular nr.12 A- Declaratie eligibilitate;Formular nr.12B- Declaratie neincadrare art 181/OUG 34/2006;Formular nr.12 C- Calitatea participant procedura
Certificatul de atestare fiscala ( emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice) ; (original).Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice ( emis de Primarie - Directia de Impozite si taxe locale) ; (original)
-Certificat emis de O.R.C.(original)Lipsa domeniului de activitate lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor din domeniile declarate la O.R.C.de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica candidatul sau asocierea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani Formular B2 - Inf.gen.PACHET 1 -minim 12.700.000 lei, respectiv 3.009.478, 67 euro ( 1 euro =4, 22 lei din data de 27.04.2009, curs B.N.R. )PACHET 2 -minim 13.000.000 lei, respectiv 3.080.568, 72 euro ( 1 euro =4, 22 lei din data de 27.04.2009, curs B.N.R. )
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Valorile vor fi exprimate in euro , la cursul lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2006:1 euro = 3, 52 lei;Anul 2007:1 euro = 3, 33 lei;Anul 2008:1 euro = 3, 68 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective , in care s-a facut inregistrarea , si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
b) Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008 copie legalizata.
Contractantul trebuie sa faca dovada bonitatii si a capacitatii financiare de a prelua noi lucrari, prezentand situatia financiara intocmita pe baza datelor din Bilantul contabil la 31.12.2008 si anume : Lg lichiditate generala mai mare decat 100 %;Sp solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30 %;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 10- Obligatii contractuale in desfasurare;Formular 12F- Lucrari executate in ultimii 5 ani.Certificate-ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 sau echivalente, Formular12 G- Lista subcontractanti, Experienta similara-Nu se accepta contracte pentru lucrari de reparatii; 3 recomandari pentru contracte realizate, altele decat cele solicitate la pct. V.5.
Formular nr. 12 H- Dotari tehnice, Pre/contract de depozitare la o groapa de gunoi, a materialelor nereutilizate.Neprezentarea contractelor cu operatorii economici posesori ai echipamentelor, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, a rapoartelor de inspectie (ICECON INSPECT) si a autorizatiilor de mediu pana cel putin la data depunerii ofertelor, descalifica ofertantul/ candidatul, completarea ulterioara nefiind admisa.
Instalatie asfalt pachet1: 1;pachet2:1;ambele pachete 1 .Fabrica beton si balast stabilizat pachet1:1;pachet2:1;ambele pachete 1 .Finisor echipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longit. pachet1:2;pachet2:2;ambele pachete 4 Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera pachet1:2;pachet2:2;ambele pachete4 Masina de frezat imbracaminte asfaltica pachet1:1; pachet2:1;ambele pachete 2.Echipament pentru sapaturi taluze si pentru fundatii pachet1:2; pachet2:2;ambele pachete 4. Autogudronator pentru emulsie pachet1:1; pachet2:1;ambele pachete 2 Autobasculante de 16 tone pachet1:5;pachet2:5; ambele pachete 10
Formular nr. 12 I- REsurse umane, CV, copii la diplome, atestate, carti de munca sau contracte de munca ale persoanelor responsabile direct, experienta minim 7 ani si pentru lucrari similare minim 3 ani.
ingineri (subingineri) drumuri pachet 1:1; pachet2:1;ambele pachete 1 . responsabil tehnic cu executiaatestat MLPAT personal suplimentar fata de necesarul de la punctul 1. pachet 1:2; pachet2:2;ambele pachete 2
responsabil cu calitatea -atestat in domeniul lucrariipersonal suplimentar fata de necesarul de la punctele 1 si 2 pachet 1:2;pachet2:2;ambele pachete 4
Istoricul litigiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-Formular B3- pentru CodCPV45233000-9: Pachet 1- uncontr. de minim 1.270.000 lei, respectiv 300.947, 86 euro;Pachet 2-uncontract de minim 1.300.000 lei, respectiv 308.056, 87 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 10:00
Locul: Administratia Domeniului Public Sector 2 , Soseaua Electronicii nr.44, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contstator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul juridic ADP Sector 2
Adresa postala: Sos.Electronicii, nr.44, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer