Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE REABILITARE SISTEM RUTIER ALEI PACHET 1 : ZONA MIHAI BRAVU, PANTELIMON; PACHET 2 : ZONA LACUL TEI, TEIUL DOAMNEI


Anunt de participare numarul 61841/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE REABILITARE SISTEM RUTIER ALEI PACHET 1 : ZONA MIHAI BRAVU, PANTELIMON; PACHET 2 : ZONA LACUL TEI, TEIUL DOAMNEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari reabilitare sistem rutier alei pentru fiecare lot (pachet)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea sistemului rutier pentru un total de 55976 mp alei defalcate in doua pachete: pachet 1 = 23980 mp; pachet 2 = 31996 mp
Valoarea declarata a procedurii cuprinde reabilitarea sistemului rutier pentru un total de 55976 mp alei, respectiv etapa I = 36586 mp si etapa II = 19390 mp defalcate in cite 2 pachete :
etapa Ipachet 1 = 17225 mp; pachet 2 = 19361 mp
etapa IIpachet 1 =6755 mp; pachet 2 = 12635 mp
total etapa I+II pachet 1 = 23980 mp; pachet 2 = 31996 mp
Valoarea estimata fara TVA: 14, 893, 697RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare lucrari(etapa II)cu respectarea conditiilor impuse de art.122 lit.(j, OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
6 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 18 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot (pachet) 1 = 100.000 lei ; lot (pachet) 2 = 150.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL - prin Trezoreria sector 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Cu asociere sau subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12 A; Formular nr.12 B; Formular nr.12 C; indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat ;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.10; Formular nr.12 F; Formular nr.12 E; Formular B2; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : lot (pachet) 1 = 15.000.000 lei , respectiv 4.225.352 euro (1 euro 3, 55 lei );lot (pachet) 2 = 20.000.000 lei , respectiv 5.633.803 euro (1 euro 3, 55 lei ); Bilant 31.12.2006 si 31.12.2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001-sau echivalent; Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, proceduri de sistem si proces; Formular B2; Formular nr.12 G; un contract similar de minim : lot (pachet) 1 = 1500.000 lei , respectiv 422.535 euro (1 euro 3, 55 lei );lot (pachet) 2 = 2.000.000 lei , respectiv 563.380 euro (1 euro 3, 55 lei ); 3 recomandari ;Instalatie fixa asfalt=minim 1 buc;Fabrica beton si balast stabilizat=minim 1 buc;Finisor echipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longit.=minim 2 buc;Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera=minim 2 buc;Masina de frezat imbracaminte asfaltica=minim 2 buc;Echipament pentru sapaturi taluze si pentru fundatii=minim 1 buc;Autogudronator pentru emulsie=minim 1 buc;Autobasculante=minim 20 buc; ingineri (subingineri)drumuri angajati cu carte de munca ( extras)=2; responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT(RTE )( se va prezenta atestatul valabil la data depunerii candidaturii), angajat cu carte de munca (extras)=1;responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii angajat cu carte de munca (extras)= 1;ISTORICUL LITIGIILOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul: 100 RON/pachet; LA CASIERIA UNITATII : SOS. ELECTRONICII, NR 44, BUCURESTI, SECTOR 2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: SOS. ELECTRONICII NR.44, SECTOR 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41 ; 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2008 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer