Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE REABILITARE SISTEM RUTIER ALEI ZONA MIHAI BRAVU, PANTELIMON, CHISINAU, VATRA LUMINOASA


Anunt de participare numarul 47771/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE REABILITARE SISTEM RUTIER ALEI ZONA MIHAI BRAVU, PANTELIMON, CHISINAU, VATRA LUMINOASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari reabilitare sistem rutier alei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Program 2008 = 99.300 MPEtapa ILOT 1= 9.118 MP ; LOT 2= 27.914 MP ; LOT 3= 2.650 MP
Contract de achizitie publica lucrari pentru fiecare lot (pachet)
Valoarea estimata fara TVA: 16, 426, 050RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea de noi lucrari , similare, respectand art.122 litera(j)din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
6 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot (pachet) 1 = 78.000 lei ; lot (pachet) 2 = 200.000 lei ; lot (pachet) 3 = 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Cu asociere sau subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12 A; Formular nr.12 B; Formular nr.12 C; indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat ;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.10; Formular nr.12 F; Formular nr.12 E; Formular B2; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : lot (pachet) 1 = 11.500.000 lei , respectiv 3.108.108 euro (1 euro 3, 70 lei );lot (pachet) 2 = 34.000.000 lei , respectiv 9.189.189 euro (1 euro 3, 70 lei );lot (pachet) 3 =3.400.000 lei , respectiv918.918 euro (1 euro 3, 70 lei ); Bilant 31.12.2005 si 31.12.2006;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001-sau echivalent; Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, proceduri de sistem si proces; Formular B2; Formular nr.12 G; un contract similar de minim : lot (pachet) 1 = 1.170.000 lei , respectiv 316.216 euro (1 euro 3, 70 lei );lot (pachet) 2 = 3.400.000 lei , respectiv 918.918 euro (1 euro 3, 70 lei );lot (pachet) 3 =340.000 lei, respectiv91.892 euro (1 euro 3, 70 lei ); 3 recomandari vizate de I.S.C. - Calificativ foarte bun;Instalatie fixa asfalt=minim1buc;Fabrica beton si balast stabilizat=minim1buc;Finisor echipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longit.=minim2buc;Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera=minim2buc;Masina de frezat imbracaminte asfaltica=minim2buc;Echipament pentru sapaturi taluze si pentru fundatii=minim1buc;Autogudronator pentru emulsie=minim1buc;Autobasculante=minim 20 buc; ingineri (subingineri)drumuri angajati cu carte de munca ( extras)=2; responsabil tehnic cu executiaatestat MLPAT(RTE )( se va prezenta atestatul valabil la data depunerii candidaturii), angajat cu carte de munca (extras)=1;responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii angajat cu carte de munca (extras)= 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 170 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul: LOT 1 =50 RON ; LOT 2 = 100 RON; LOT 3 = 20 RON;LA CASIERIA UNITATII : SOS. ELECTRONICII, NR 44, BUCURESTI, SECTOR 2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2008 12:00
Locul: SOS. ELECTRONICII NR.44, SECTOR 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat in SEAP anuntul de intentie nr.8174/10.12.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41 ; 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer