Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie reabilitare sistem rutier cu proiectare inclusa strazi din sectorul 2


Anunt de participare numarul 72230/18.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie reabilitare sistem rutier cu proiectare inclusa strazi din sectorul 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sectorul 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 779, 312 si 87, 443, 757EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele de achizitie publica subsecvente acordului-cadru urmand a fi incheiate pentru cate un exercitiu bugetar anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie reabilitare sistem rutier cu proiectare inclusa strazi din sectorul2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 779, 312 si 87, 443, 757EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara 6.000.000 lei , valabilitate 90 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractant, conform art. 44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acord cadru
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original)-Formular 12A; Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2005 (original)-Formular 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)-Formular 12C; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat: Certificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice)(original), Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe Locale)(original); Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu ( emis de Administratia Fondului pentru Mediu )(original); Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului (original); Istoricul litigiilor ;Lipsa codurilor 4211 si 7420 din certificatul emis de ORC descalifica ofertantul sau asocierea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 250.000.000 lei, respectiv 58.962.264, 15 euro ( 1 euro =4, 24 lei din data de 09.02.2009, curs B.N.R. ) Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2007 (copie legalizata) ; Lg lichiditate generala mai mare decat 100 %; Sp solvabilitate patrimoniala mai mare decat 50 %;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.generale: Formular B2 ; Obligatii contractuale in desfasurare (Formular nr.10); Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( Formular nr.12 F); Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( Formular nr.12 E), Asigurarea cu laboratoare, ISO 9001 sau echivalent;ISO 14001 sau echivalent;OHSAS 18001 sau echivalent; SA 8000 sau echivalent ; uncontract de lucrari similare de minim 55.000.000 lei, respectiv 12.971.698, 11 euro ( valori fara tva ) incheiat in ultimii 5 ani, ( 1 euro =4, 24 lei ) pentru lucrari de modernizare sau reabilitare sistem rutier, realizate in mediu urban, se va prezenta un contract, recomandare si proces verbal de receptie; uncontract de prestari servicii similar de minim 1.600.000 lei, respectiv 377.358, 49euro ( valori fara tva ) incheiat in ultimii 3 ani, ( 1 euro =4, 24 lei )pentru proiectare lucrari de modernizare sau reabilitare sistem rutier, se va prezenta un contract (nu se acepta studii de pre sau fezabilitate), recomandare si proces verbal de receptie ; minim 3 recomandari pentru fiecare tip de contract ; Resurse tehnice -Formular nr. 12 H ; pre/contract de depozitare gunoi pre/contract pe durata primului contract susecvent ; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe-Formular 12H;dotari minime proprii sau inchirire, comodat- rapoarte inspectie ICECON-INSPECT si autorizatii de mediu valabile la 15.04.2009: inst. fixa asfalt 1 la max. 30 km de centura Bucurestiului, fabrica beton si balast stabilizat 1 la max. 30 km de centura Bucurestiului, atelier prefabericate 1 , finisor 2, cilindru compactor 4, freza asfalt 3, echipam.pt sapaturi, taluze, fundatii 2, autogudronator 3, autobasculante 16 to; Declaratie personal angajat Formular 12I , CV, atestate RTE si CQ , diplome ;Personal minim cu carte de munca , experienta 7 ani, similara 3 ani : ingineri (subingineri) drumuri 7 ; RTE3 ; CQ 3 ; ingineri proiectanti CFDP 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S238-316239 din 06.12.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Lacasieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2009 12:00
Locul: sediul ADP sector 2 Sos Electronicii, nr.44, sector 2 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Oricare ofertant poate participa la deschidere, prin imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat anunt de intentie in SEAP cu nr.12802/05.12.2008 si JOUE nr.2008/S238-316239/06.12.2008Proiectul se va intocmi in conformitate cu Hot.28/2008 pentru fazele PT si DE in 4 exemplare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213404642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si Curtea de Apel- 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic ADP sector 2
Adresa postala: sos.Electronicii, nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712/221, Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2009 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer