Licitatie Publica - EXECUTIE REABILITARE SISTEM RUTIER CU PROIECTARE INCLUSA PACHET 1 - 13 STRAZI; PACHET 2 - 12 STRAZI - DIN SECTORUL 2
Anunt de participare numarul 61796/21.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE REABILITARE SISTEM RUTIER CU PROIECTARE INCLUSA PACHET 1 - 13 STRAZI; PACHET 2 - 12 STRAZI - DIN SECTORUL 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sectorul 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Doua contracte de achizitie publica (cate unul pe pachet), avand valori distincte pentru fiecare strada din pachet (proiectare + executie lucrari) .
Serviciile de proiectare se vor finaliza si plati in anul 2008.
Lucrarile de executie se vor realiza dupa finalizarea lucrarilor de introducere a utilitatilor (apa si canal) si emiterea Autorizatiilor de Construire, prin transmiterea Ordinului de Incepere a Lucrarilor.
Calendarul programat al derularii contractului de executie lucrari cu proiectare inclusa :
Anul 2008 Predare PT 15 zile de la semnarea contractului
Anul 2009 15.03.2009 Transmiterea Ordinului de Incepere a Lucrarilor(conditionat de finalizarea lucrarilor de introducere a utilitatilor (apa si canal)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea declarata a procedurii cuprinde un total de 78 strazi, respectiv 35 strazi in pachetul 1 si 43 strazi in pachetul 2.Din valoarea totala supusa procedurii de licitatie: etapa I cuprinde un total de 25 strazi, respectiv 13 strazi in pachetul 1 si 12 strazi in pachetul 2;
etapa II cuprinde un total de 53 strazi, respectiv 22 strazi in pachetul 1 si 31 strazi in pachetul 2,
Autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze noi lucrari si servicii , cuprinse in etapa II, care sunt similare celor achizitionate prin atribuirea prezentelor contracte respectand in mod cumulativ conditiile impuse de art.122 litera (j) din OUG 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 87, 450, 588RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari si servicii, similare, respectand art.122 litera(j)din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
6 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 18 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.10.2008 pana la 15.05.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare: Pachet 1 800.000 lei; Pachet 2 900.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL plata se va face prin trezoreria sector 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Cu asociere sau subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12 A; Formular nr.12 B; Formular nr.12 C; indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat ;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.10; Formular nr.12 F; Formular nr.12 E; Formular B2; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani raporta la lucrari de drumuri in general( noi sau reparatii, indiferent de locatia acestora )Pachet 1 - 100.000.000 lei , respectiv 28.169.014 euro;Pachet 2 - 100.000.000 lei , respectiv 28.169.014 euro (1 euro 3, 55 lei ); Lg lichiditate generala mai mare decat 100 %;Sp solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30 %; Bilant 31.12.2006 si 31.12.2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001-sau echivalent; Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, proceduri de sistem si proces; Formular B2; Formular nr.12 G; trei contracte similare realizate in mediu urban in ultimii 5 ani de minim: Pachet 120.000.000 lei, respectiv 5.633.803 euro; Pachet 2 22.000.000 lei, respectiv 6.197.183 euro ( valori fara tva ); 3 recomandari; Instalatie fixa asfalt1 buc;Fabrica beton si balast stabilizat = 1 buc; Fabrica de borduri = 1 buc; Finisor echipat adecvat pentru asternerea asfaltului astfel incat sa se evite imbinarile longit. = 1 buc;Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera = 2 buc; Masina de frezat imbracaminte asfaltica = 1 buc; Echipament pentru sapaturi taluze si pentru fundatii = 1 buc; Autogudronator pentru emulsie = 1 buc; Autobasculante de 16 tone = 10 buc; ingineri (subingineri)drumuri angajati cu carte de munca ( extras)= 2; responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT ( RTE )angajat cu carte de munca ( extras ) = 2;responsabil cu calitatea ( CQ) atestat in domeniul lucrarii angajat cu carte de munca ( extras ) = 1; ingineri proiectanti specialitateC.F.D.P. = 2; istoricul litigiilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: 50 RON PRET PE PACHET; PLATA LA CASIERIA UNITATII : SOS. ELECTRONICII, NR 44, BUCURESTI, SECTOR 2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 10:00
Locul: SOS. ELECTRONICII NR.44, SECTOR 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41; 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2008 12:53