Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie reparatii poduri pe DN 17D la km 81+710 la Valea Mare si DN 17D km 31+730 la Rebrisoara


Anunt de participare numarul 80581/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie reparatii poduri pe DN 17D la km 81+710 la Valea MaresiDN 17D km 31+730 la Rebrisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Executie reparatii poduri pe DN 17D la km 81+710 la Valea MaresiDN 17D km 31+730 la Rebrisoara situate pe raza DRDP CLUJ.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de reparatii poduri pe DN 17D la km 81+710 la Valea MaresiDN 17D km 31+730 la Rebrisoara situate pe raza DRDP CLUJ.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie reparatii pod pe DN 17D la km 81+710 la Valea MaresiExecutie reparatii pod DN 17D km 31+730 la Rebrisoara
Valoarea estimata fara TVA: 1, 062, 798.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lot1 :5.125, 00 lei ; Lot 2 :5.505, 00 lei ; Garantia de buna executie a contractului :5% din valoarea atribuita a contractului / lot. IMM urilebeneficiaza de 50% reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Program 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Acorduri de asociere, contracte intre asociati, asociati si subcontractanti (daca este cazul); Angajament ferm legalizat notarial (art.II, pct.25 din OUG 19/2009); (daca este cazul); Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat sau subcontractantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind eligibilitatea pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Certificat de inmatriculare;certificat / ORC;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) - valabil la data depunerii ofertei;Certificat privind plata impozitelor si taxele - valabil la data depunerii ofertei;Certificat de inregistrare in scop de T.V.A. - valabil la data depunerii ofertei; Certificat de inmatriculare ; certificat / ORC.Certificate emise de organisme din tara unde ofertantul este rezident. Certificat APDP pentru drumuri nationale, valabil la data deschiderii ofertelor (obligatoriu pentru ofertant unic si lider de asociere);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, precum si urmatoarele documente: Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii de la toate bancile cu care lucreaza ofertantul;Bilantul contabil pe anul 2008 unde Lg>100% (pt. ofertant unic sau lider de asociatie; Sp>30%(pentru ofertant unic sau lider de asociatie); Profitul sa fie pozitiv;Caziere fiscale, certificari ; sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile;Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice(daca este cazul)-legalizat notarial.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Lot1:1.024.218, 48lei ; Lot2:1.101.378, 16lei ; TOTAL( lot 1+ lot 2) :318.839, 50lei, reprezentand 76.350, 45 euro ;(la curs BNR din 18.05.2009 ora 13:00 :1 euro= 4, 1760 lei).IMM-urile beneficiaza, de reducere la 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, de la 1(unu) pana la 3(trei) contracte similare.Nominalizarea responsabilului de contract 1 manager cu experienta similara; Nominalizarea responsabilului cu calitatea (echivalent) 1 persoana responsabila cu asigurarea calitatii;Nominalizarea persoanelor implicate direct in realizarea contractului . Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract ; Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza ; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000;Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001;Certificat, atestari privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de protectie a muncii in conformitate cu Legea nr. 319/2006 ; ISO 18001 / 2001 si alte instructiuni privind protectia si siguranta muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Lot1:153.632, 77 lei ; Lot2:165.206, 72 lei; TOTAL :2.125.596, 64 lei , reprezentand 509.003, 03 euro;(la curs BNR din 18.05.2009 ora 13:00 :1 euro= 4, 1760 lei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 10:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj), str. Decebal, nr. 128; sala mare etaj 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si (1-3)persoane imputernicite de catre operatorul economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de catre operatorii economici din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante. In situatia in care atasarea Documentatiei de Atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit , oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes), un exemplar din Documentatia de atribuire , pe suport hartie ori pe suport magnetic.Documentatia de atribuire pate fi transmisa si prin posta de catre autoritatea contractanta. Operatorii economici vor transmite prin fax , ,Scrisoare de interes si vor apela la o firma de curierat.Doc.de atribuire se gaseste si pe situl DRDP Cluj : www.drdpcluj.ro , la sectiunea Achizitii Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer