Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE RETEA CANALIZARE 5 KM


Anunt de participare numarul 13246/07.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAAFUMATI
Adresa postala: CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI AFUMATI, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Punct(e) de contact: GHETU GHEORGHE, Tel.0213529424, Email: [email protected], Fax: 0213501282, Adresa internet (URL): COMUNA AFUMATI, JUDET ILFOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE RETEA CANALIZARE 5 KM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA AFUMATI, JUDET ILFOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construireaunui sistem central.de colectare a apei uzate cu o lung.de 5 km cu statie de ep.care sa fie capabil sa preia apa uzata prov.din gosp.publice si priv.; Lotul 1 -Elab.PT, DE, CS docum.ptr.avize, acorduri, autoriz.si asist.tehn. pe perioada implm.proiectului Lotul 2 - Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I proiectare- 119623, 61 lei; Lotul II executie-2607573, 68 Total -2727197, 29 RETEA 5 KM
Valoarea estimata fara TVA: 2, 727, 197.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2007 pana la 20.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARICIPARE 27500 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VAL.CONTRACTLUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM PROCEDURILOR APLICATE PROIECTELOR FINANTATE PRIN PROGRAM SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune art.44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
durata de executie a contractului maxim 30 sept.2008 transe de plata maxim 5
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii economici trebuie sa detina ;
1.certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de oficiul Registrul Comertului (forma completa);
2. autorizatia de functionare /alte echivalente;
3 statutul, contractul de societate si alte acte aditionale ale statutului si contractului de asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani;
Scrisoare de bonitate bancara;
Bonitate financiara;
Contract de credit cu valoarea maxima a creditului obtenabil pentru acest proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 3 ori valoarea contr.Profit net pozitiv pe ultimul an contabil: -lichiditate generala >100%- solvabilitate patrimoniala > 30%contract de credit >= 30% din valoarea contr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.proiecte similare;
2.lucrari similare;
3.sistemul de management al calitatii;
4.echip.folosit ptr.proiect;
5.experti ptr.elab.documentatiei de proiectare si exec.a lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim 32.minim 33.certificat de un organism de acreditare 4.suficient ca nr.si structura5.conf.document.de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la sediul primariei Afumati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI AFUMATI, JUDET ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.OBSERVATOR DESEMNAT DE CENTRUL REGIONAL DE PLATI PTR.DEZV.RURALA SI PESCUIT, ILFOV2.ORICE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR-CONF.ART.33 ALI.2 DIN H.G.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL SAPARD, MASURA 2.1 - SUBMASURA "CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT"
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt anuleaza anuntul de participare nr. 13105 trimis spre publicare anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
AUTORITATEA NATIONALA DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: St. Stravopoleus nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Fax: 021 210 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 - 319 5181, Fax: 021 - 319 51 81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILUL LOCAL AFUMATI
Adresa postala: Sos Bucuresti-Urziceni, nr.151, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Tel.021 - 350 12 86, Email: [email protected], Fax: 021 - 350 12 82
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer