Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE SEDIU PRIMARIE


Anunt de participare numarul 38791/09.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAAFUMATI
Adresa postala: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA TANASE, Tel.3501286, Email: [email protected], Fax: 3501286, 3501282, Adresa internet (URL): BUC-URZICENI NR.151
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE SEDIU PRIMARIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: BUCURESTI-URZICENI STR. OITUZ NR.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TERENUL PE CARE URMEAZA A SE REALIZA INV.ESTE LA INTERSECTIA STR.OITUZ CU DN2 PE MALUL STANG AL RAULUI PASAREA, INAINTE DE PODUL EXISTENT PESTE RAU ARE LUNGIMEA DE 710 M SI O DESCHIDERE LA STR.OITUZ DE 25, 50 M.LUCRARILE DE CONSTR.SE VOR REALIZA PE STRUCTURA DIN BETON ARMAT MONOLIT, STALPI, GRINZI SI PLANSEE DIN BETON ARMAT.INCHID.PERIMETRALE SI COMPARTIM.INTERIOARE SE VOR FACE DIN MATERIALE USOARE CARE VOR ASIGURA TERMO SI FONO IZOLAREA SPATIILOR.TAMPLARIA EXTERIOARA METALICA+PERETE CORTINA GEAMURI TERMOPAN, TAMPLARIE INTERIOARA DIN PVC, INVELIT.ESTE PREV. CU TERASA NECIRCULABILA IZOLATA HIDRO SI TERMIC, FINISAJE INTERIOARE USOR DE INTRETINUT, IN CULORI CALDE, PASTELATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL-LUCRARI DE CONSTRUCTII ALADIRI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 860, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.01.2008 pana la 26.01.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE-SUMA DE 68.600 LEI PENTRU IMM 34.300 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE-BUGET LOCAL SI SURSE ATRASE, MODALITATI DE PLATA OPL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ART.180 SI ART.181 DIN OUG 34/2006 MODIF. PRIN OG94/2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 30.06.2007, INCLUSIV FORMULARELE SOLICITATE PRIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA LUCR. EXEC.IN ULTIMII 5 ANI, CERTIFICARI DE BUNA EXEC. PTR. 3 LUCRARI INSUMATE SA FIE MAI MARE DE 350.000 EURO, RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI, INFORMATII PRIVIND PERS.TEHNIC DE SPECIALITATE RESP.PTR. EXEC. LUCR.DECLARATIE REFERIT.LA UTILAJE, INSTALATII, ECHIP.TEHNICE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA 70 PCT, PROGR.CALIT.10 PCT, DURATA DE EXEC.20 PCT
100%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI AFUMATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEOS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021/2104641, Fax: 021/2104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SCTOR 4, Localitatea: BUCURESTTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195181, Fax: 021/3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AFUMATI
Adresa postala: SOS.BUCURESTI-URZICENI NR.151, Localitatea: AFUMATI, Cod postal: 077010, Romania, Tel.021/3501286, Email: [email protected], Fax: 021/3501286
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2007 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer