Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE SEDIU PRIMARIE PE TERENUL SITUAT IN LOCALITATEA FLORESTI , JUD. CLUJ , Str. Avram Iancu nr. 170


Anunt de participare numarul 82275/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FLORESTI
Adresa postala: STR. AVRAM IANCU NR. 170, Localitatea: Floresti, Cod postal: 407208, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MANU, Tel.0264-265890, Email: [email protected], Fax: 0264-265101, Adresa internet (URL): www.floresticluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE SEDIU PRIMARIE PE TERENUL SITUAT IN LOCALITATEA FLORESTI , JUD. CLUJ, Str. Avram Iancu nr. 170
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Floresti , jud. Cluj
Str. Avram Iancu nr. 170
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste construirea unui imobil administrativ cu regimul de inaltime S+P+2E+R
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste construirea unui imobil administrativ cu regimul de inaltime S+P+2E+R cu doua case de scara, parcari in subsol, spatii de relatii cu publicul la parter si birouri la parter si etaje.
Imobilul va avea suprafata construita Sc=754, 82mp si suprafata desfasurata Sd=2763, 86mp, rezultand un procent de ocupare a terenului P.O.T. = Sc/Stx100 = 9.46 % si un coeficient de utilizare a terenului C.U.T. = Sd/St = 0.34.
Constructia va avea 4 niveluri, subsol, parter, 3 etaje, ultimul fiind etaj retras si va avea
destinatia de parcari la subsol, spatii de relatii cu publicul la parter si birouri la parter si etaje. Deasemenea se doreste realizarea retelelor si racordurilor la utilitati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constituisub forma de Scrisoare de garantie bancara in original si va fi in cuantum de 100000 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilant contabilCifra medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6 din Sectiunea IIIOfertantii vor depune Bilanturile contabile (balanta de verificare), contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competenteSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Se completeaza Formularul 6 din Sectiunea III).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu comunicatde BNR (www.bnr.ro) pentruanulrespectiv, dupacum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 5245 Lei;Anul 2007:1 euro = 3, 3373 Lei;Anul 2008:1 euro = 3, 6827 Lei;.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim20.000.000 lei ( 5.000.000 euro )(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacestformular, iarcerintase va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Fisa de experienta similara
Recomandare
Informatii privind dotarile specifice
Resurse umane si structura managementului
Informatii privind subcontractantii / asociatiiStandarde de asigurarea calitatii si
Standarde de protectia mediului si securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul liderul Asociatiei trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de concesionare, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora) utilaje si echipamente, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului (conform Formular 8 din Sectiunea III).Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare lucrare similara care va fi prezentata la cerinta minima referitoare la Experienta Similara.Ofertantul (liderul Asociatiei va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara si va completa Formularul 7 din Sectiunea III;Cerinta minima: Se vor prezenta Fise privind experienta similara (Formularul 7.1 din Sectiunea III) pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul anilor2004a2008. Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unuia sau a maxim 3 contracte de lucrari de natura similara astfel: Valoarea contractului de executie trebuie sa fie de minim 3.000.000 LEI in cazul unui singur contract sau de minim 5.000.000 LEI in cazul a trei contracte;Vor putea fi prezentate decatre ofertant experienta similara cumulata din maxim 3 (trei) lucrari similare de executie (valori fara TVA).Se vor prezenta numai contracte finalizate insotite de procese verbale de receptie si care vor avea ca obiect realizarea a cel putin 3 lucrari de natura similara .In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, NR.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretarul comunei Floresti , jud. Cluj
Adresa postala: str. Avram Iancu nr. 170, Localitatea: Floresti, Cod postal: 407280, Romania, Tel.0264-265890, Fax: 0264-265101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer