Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie si finantare de lucrari de modernizare, supralargire si reparatii strazi si infrastructuri de transport


Anunt de participare numarul 82845/24.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama, Tel.0265-268330, Email: [email protected], Fax: 0365-801856, Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie si finantare de lucrari de modernizare, supralargire si reparatii strazi si infrastructuri de transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Tg.Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii capitale, inlocuirea conductelor de apa si reabilitarea retelelor de canalizare de pe str. Papiu Ilarian, supralargire strada Insulei, reparatii pod peste raul Mures cu pasaj superior peste linia CF Deda Tirgu Mures, str. Calarasilor, modernizare 8 strazi grup 1 (str. Ep. Ioan bobu, str. Alunis, str. Trebely, str. Homorod, str. Dumbravei, str. Prahovei, str. Tolstoi, str. Teleky Samuel), modernizare 16 strazi grup 2 (str. Cotului, str. Potopului, str. Apelor, str. Muresului, str. Verde, str. Pomilor, str. Ionel Giurchi, str. Lazar Blejenari, str. Mircea Robu, str. Ioan Roman, str. Benefalau, str. Agricultorilor, str. David Rusu, str. Cotitura de jos, str. Ceangailor, str. Florilor), inclusiv inlocuirea conductelor de apa pentru 4 strazi, modernizare grup 3 (str. Dimitrie Cantemir, str. Negoiului, str. Pr. Stefan Rusu, str. Padurii), telegondola intre Platoul Cornesti si Complexul de agrement si sport Muresul (instalatie de transport pe cablu, dotari si echipaje tehnico-edilitara)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45234210-1-Sisteme de transport pe cablu cu cabine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie si finantare de lucrari de modernizare, supralargire si reparatii strazi si infrastructuri de transport, inclusiv livrare si montare si dotare de transport pe cablu in cadrul proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 82, 804, 521RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 195.350 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit furnizor si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006. (se va completa Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind inexistenta starii de faliment, sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, prezentand in acest sens certificate constatatoare eliberate de institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 248.413.562, 32 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani cel putin a unui contract de reabilitare de strazi si infrastructura de transport (cod C.P.V. 45233140-2 , 45233251-3 ) cu valoare egala sau mai mare decat 24.841.356, 23 leifara T.V.A reprezentand5.859.225 euro- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani a cel putin trei instalatii de transport persoane pe cablu.
- Certificare ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru lucrari in constructii de drumuri si poduri.
- Certificarea ISO 14001 sau echivalent , privind managementul mediului.
- Certificarea ISO 18001 sau echivalentprivind managementul pentru securitatea in munca.
- Certificarea societatii Q MARK sau echivalent privind calitatea certificarii .
- Autorizatie ISCIR pentru montaj instalatii de transport persoane pe cablu (telegondole) precum si alte autorizatii prevazute de legislatia in vigoare privind montarea instalatiilor de transport persoane pe cablu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pretul ofertei
2.
Durata maxima a creditului furnizor oferit
20%
Descriere: Durata maxima a creditului furnizor oferit
3.
Termen de gratie
10%
Descriere: Termen de gratie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2009 10:00
Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca documentatia aferenta acestei proceduri ( proiect tehnic si liste de cantitati) nu poate fi atasata in format electronic anuntului de participare datorita volumului foarte mare al acesteia , aceasta se va ridica gratuit de la sediul Primariei Tirgu-Mures camera 85, dar se anexeaza prezentului anunt fisa de date a achizitiei, informatii pentru ofertanti, formularele si proiectul de contract.Orice operator economic interesat trebuie sa transmita la nr.de fax- 0365-801856 o scrisoare de interes aferenta acestei proceduri de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tirgu-Mures
Adresa postala: str.Justitiei nr.1, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei nr. 3, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0265-268330, Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer