Licitatie Publica - Executie si proiectare - Lucrari prioritare din domeniul gospodaririi apelor cuprinse in P.N.D.I. pentru Administratia Bazinala de Apa Jiu
Anunt de participare numarul 124115/21.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL MÜLLER, Tel. 0251.426655, In atentia: GABRIEL MÜLLER, Email: [email protected], Fax: 0251.427597, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie si proiectare - Lucrari prioritare din domeniul gospodaririi apelor cuprinse in P.N.D.I.pentru Administratia Bazinala de Apa Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Barajul Valea de Pesti, jud. Hunedoara; pe raul Amaradia intre localitatile Melinesti pana la confluenta cu raul Jiu, jud. Dolj; pe paraul Babaia intre acumularile Cornu si Caraula, jud. Dolj; pe paraul Pestana, intre podul DN 67 Motru ? Drobeta Turnu Severin si podul DN 67 A Strehaia ? Motru, jud. Mehedinti;pe paraul Plesoiuin intravilanul localitatilor Plesoi-sat Milovan si Rachita de Jos, jud. Dolj; pe paraul Urdinita intre comuna Botasesti- Paia panala confluenta cu paraul Brabova jud, Dolj; acularea Caraula situata pe paraul Baboia, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificare proiectsi executie lucrari la obiectivele de investitii:
obiect I-?Punerea in siguranta a barajului Valea de Pesti, judetul Hunedoara?; obiect II-?Regularizare rau Amaradia in zona localitatii Melinesti-confluenta rau Jiu, judetul Dolj?; obiect III-?Regularizare parau Baboia pe sectorul Acumulare Cornu-Acumulare Caraula, judetul Dolj?; obiect IV-?Amenajare parau Pesteana la Brosteni, judetul Mehedinti?;obiect V-?Regularizare parau Plesoiu pe sectorul localitatii Rachita de Jos-confluenta parau Meretel, judetul Dolj?; obiect VI-?Regularizare parau Urdinita pe sectorul localitatii Botosesti-Paia-confluenta parau Brabova, judetul Dolj?; obiect VII-?Punerea in siguranta a barajului Caraula, judetul Dolj ?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
45247212-9-Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiect I - Punerea in siguranta a barajului Valea de Pesti, judetul Hunedoara: punerea in siguranta a barajului.Obiect II - Regularizare rau Amaradia in zona localitatii Melinesti-confluenta rau Jiu, judetul Dolj: 6.160, 00 m aparari de mal; 4.000, 00 m recalibrare albie, 625, 00 m rectificare albie, 17 praguri de fund;Obiect III - Regularizare parau Baboia pe sectorul Acumulare Cornu-Acumulare Caraula, judetul Dolj: 16.600, 00 m regularizare albie.Obiect IV - Amenajare parau Pesteana la Brosteni, judetul Mehedinti: 1.000, 00 m suprainaltare refacere corp dig mal stang, 1.000, 00 m protectie mal stang, 2.300, 00 m reprofilare albie, 140, 00 m deponii sistematizate, 240, 00 m dig nou mal stang.Obiect V - Regularizare parau Plesoiu pe sectorul localitatii Rachita de Jos-confluenta parau Meretel, judetul Dolj: 8.700, 00 m recalibrare albie, 550, 00 m aparari de mal, 14.250, 00 m dig de aparare, 1 prag de fund, 6 subtraversari.
Obiect VI - Regularizare parau Urdinita pe sectorul localitatii Botosesti-Paia-confluenta parau Brabova, judetul Dolj :10.500, 00 m decolmatare si recalibrare albie, 3.865, 00 m diguri de aparare, 1.490, 00 m aparari de mal, 9 subtraversari.
Obiect VII - Punerea in siguranta a barajului Caraula, judetul Dolj: punerea in siguranta a barajului.
Valoarea estimata fara TVA: 101, 211, 854RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art. 122 litera i) din O.U.G. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 2000000 lei; garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul de stat ( credite stabilite conform O.U.G. 105 / 2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratia privind eligibilitatea, declaratia priv. neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34 / 2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, declaratia privind situatia personala a operatorului economic, declaratia pe proprie raspundere ca nu se afla in situatiile prev. la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de O.N.R.C.din care sa rezulte obiectul de activitate (executie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare constructii hidrotehnice) si faptul ca nusuntinscrisementiunicuprivirelaaplicareaLegiinr. 85 / 2006privindprocedurainsolventei
persoane juridice/fice straine: Documentecaredovedesco formadeinregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident , Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (executie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare constructii hidrotehnice) si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale privind cifra de afaceri,
bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul sa fi realizat , in ultimii trei ani, o cifra de afaceri de cel putin 140373290 lei - executie de lucrari si de cel putin 4215074 lei - servicii de proiectare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
declaratia si lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, recomandari din partea altor beneficiari, declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilorde proiectare si respectiv ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu executia lucrarilorsi respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii, certificat de atestare MMP, certificat autorizare ANCPI, atestate verificatori proiecte conform ordinului MLPTL nr. 777/2003, informatii privind planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier, informatii privind personalul tehnic de specialitate, declaratia privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice, pe specificul proiectarii si executiei lucrarilor, necesare pentru realizarea obiectivelor de investiti, lista contractelor aflate in derulare daca este cazul, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de responsabilitate sociala, informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea, informatii privind sustinerea operatorilor economici
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantulsa fi executat contracte similare (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare de tipul: regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, punerea in siguranta baraje etc.) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 70186645 lei (fara T.V.A.)-ofertantul sa fi prestat contracte similare (contracte al caror obiect a fost prestarea serviciilor de proiectare pentru lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 2107537 lei (fara T.V.A).- desemnarea de ofertant ca sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si care vareprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta in proiectare de lucrari de constructii si amenajari hidrotehnicesi desemnarea de catre ofertant a unui coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, conform ORDIN nr. 242/23.03.2007- desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia lucrarilor(R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: V? Constructii si amenajari hidrotehnice, cu experienta in activitate RTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - conf. art. 256^2 litera a) din O.U.G. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios al Administratiei Bazinale de Apa Jiu
Adresa postala: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel. 0251.42.66.55, Email: [email protected], Fax: 0251.42.75.97, Adresa internet (URL): www.apejiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 14:16