Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie si proiectare imbracaminti bituminoase asfaltice pe drumuri judetene


Anunt de participare numarul 47365/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie si proiectareimbracaminti bituminoase asfaltice pe drumurijudetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DRUMURI JUDETENE JUD. OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie imbracaminti bituminoase asfaltice pe: 1. DJ 653 Izvoarele km 37+480-38+100 ;38+750-39+130, Radomiresti km 56+500-57+500
2. DJ 679 B Valeni km 14+000-15+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part. in valoare totala=30.252lei, prin: depunerea la CJOlt a unui OP confirmat pana la deschiderea ofertelor de catre banca emitenta, numerar casierie, scrisoare de garantie bancara in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu si TVA cf. L. 388/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
-certificat fiscal privind impozitele si taxelelocale eliberat de Primarie-original valabil la data deschiderii ofertelor-certificat de atestare fiscala pentru persoanejuridice eliberat de Administratia Finantelor Publice original valabil
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda domeniile de activitate -original sau legalizat
-certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie original sau legalizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani = 4.537.818lei-bilantul contabil la 31 .12 .2007 sau ultima balanta pe 2008, vizate de organele competente-firmelenou infiintate pot demonstra capacitatea economico-financiara prin prezentarea unui contract ferm al acelei persoane care le poate sustine financiar , conf.O.U.G. nr. 34/2006, art.186
-scrisoare de bonitate bancara care sa demonstreze ca ofertantul este capabil sa acopere din banii proprii 50 % din lucrare
-solvabilitate patrimoniala minim 30%
-lichiditate generalaminim 50 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind experienta similara-anexa F(3 lucrari similarede aceeasi natura si complexitate cu lucrarea prevazuta in tema de executie- valoarea experientei similare sa fie de cel putin 453.780 lei-declaratie privind dotarea cu echipamentele tehnice necesare pentru realizarea contractului (repartizator de mixtura asfaltica si compactor, statie de mixtura asfalticain jud.Olt sau contract de colaborare cu alta societate ) formular 12 H- declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani formular 12 F
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate (studii pregatire profesionala-conf. formular anexat 121+cv-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului responsabil tehnic cu executia atestat-copie dupa atestat sau contractul de colaborare cu societatea respectiva)
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(standarde de mediu-conf. ISO 14001/2005 , sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conf. ISO 18001/2004, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 118 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 12:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer