Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie si proiectare- Lucrari prioritare din domeniul gospodaririi apelor incluse in Programul National De Dezvoltare A Infrastructurii ptr. Administratia Bazinala de Apa ?SIRET?


Anunt de participare numarul 124842/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Investitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  ing. Dana Manoliu, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie si proiectare- Lucrari prioritare din domeniul gospodaririi apelor incluse in Programul National De Dezvoltare A Infrastructuriiptr. Administratia Bazinala de Apa?SIRET?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: paraul Sucevita, comuna Marginea, jud. Suceava;paraul Trebes com. Margineni, jud.Bacau;paraul Tazlaul Sarat, paraiele Cernu, Nadisa, Solont si Cucuieti in zona mun. Moinesti, com. Ardeoani, com. Balcani, com. Beresti-Tazlau, com. Magiresti si com. Solont, jud. Bacau.; raul Ramnicu Sarat zona Slobozia-Botesti-Maicanesti, jud. Vrancea;baraj Poiana Uzului periferia orasului Darmanesti, jud.Bacau; raul Milcov confluenta cu rau Putna, jud. Vrancea.
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificare proiectsi executie lucrari la obiectivele de investitii : obiect 1-Amenajarea bratului stang si a pragului de fund, pe paraul Sucevita, in zona localitatii Marginea, judetul Suceava-etapa II?;obiect 2-Amenajare si consolidare maluri parau Trebes, comuna Margineni, judetul Bacau; obiect3- Amenajare rau Tazlau si afluenti, judetul Bacau;obiect 4-Suprainaltarea digurilor pe raul Ramnicu Sarat pe sectorul Slobozia-Botesti-Maicanesti, judetul Vrancea; obiect 5-Punerea in siguranta a acumularii Poiana Uzului, judetul Bacau; obiect 6-Amenajare rau Milcov pe sectorul aval Golesti-confluenta cu raul Putna, judet Vrancea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiect 1 - Amenajarea bratului stang si a pragului de fund, pe paraul Sucevita, in zona localitatii Marginea, judetul Suceava-etapa II: 3695 m consolidari de mal (din care: 45 m zid de sprijin din beton; 3650 m consolidari de mal din gabioane) ; 795 m praguri de fund.Obiect 2-Amenajare si consolidare maluri parau Trebes, comuna Margineni, judetul Bacau: 8000 m calibrare albie; 2650 maparare siconsolidare maluri.
Obiect 3 -Amenajare rau Tazlau si afluenti, judetul Bacau: 9115 m aparari de mal; 7455 m dig; 9840 m recalibrare albie; 600 m rectificare albie .
Obiect 4-Suprainaltarea digurilor pe raul Ramnicu Sarat pe sectorul Slobozia-Botesti-Maicanesti, judetul Vrancea: 8200m suprainaltare dig mal drept; 11700 m suprainaltare dig mal stang; 360 m consolidari de mal drept.obiect 5 -Punerea in siguranta a acumularii Poiana Uzului, judetul Bacau, dupa cum urmeaza: reabilitarea echipamentului hidromecanic; 1212 m reabilitare conducte; 9 buc. montaj echipamente hidromecanice; 6, 13 t confectii metalice; 7040 ml drenaj in fundatie; reabilitare sistem monitorizare si alarma (89 componente); cladire canton (1696 mp suprafata desfasurata- 796 mp cladire canton+anexe; 900 mp suprafata desfasurata carosabil, parcari si trotuare).Obiect 6-Amenajare rau Milcov pe sectorul aval Golesti-confluenta cu raul Putna, judet Vrancea :10790 m aparari de maluri; 3800 m dig materiale locale.
Valoarea estimata fara TVA: 240, 010, 377RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, alin. j) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumulgarantieideparticipare: 4.000.000, 00 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA si se va constitui conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursadefinantare: Bugetul de stat (credite stabilite conform O.U.G. nr.105/2010).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic; certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006;Certificat privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006;Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C. Persoanejuridice /fizicestraine: Documentecaredovedesco formadeinregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (executie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare constructii hidrotehnice) si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra de afaceri; Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in drept; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceripeultimii treianitrebuie safie decel putin 205.306.683, 00 lei pentru lucrari sirespectiv de cel putin 8.346.922, 00 lei pentru serviciilede proiectare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani si respectiv Declaratie si Lista principale prestari de servicii in ultimii 3 ani insotite de recomandari din partea beneficiarilor;Fisa privind , ,Experienta Similara?;
Declaratieprivindefectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelorde conducere; Cerinte obligatorii pentru atestarea persoanelor aferenteprestariiserviciilor de proiectare: 1. Certificate de atestare eliberate de MMP; 2. Certificate de autorizari eliberate de ONCGC; 3. Atestate verificatori proiecte conform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003;4. Electrician autorizat (persoana cu studii superioare) ANRE; 5.Inginer instalatii si echipamente hidromecanice ptr. baraje din beton.
Cerinte obligatorii ptr. executie lucrari: Ofertantul va anexa copia legalizata dupa contract individual de munca/angajament de participare al coordonatorului in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului.
Se solicita cerinta minima obligatorie, desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia lucrarilor(R.T.E.), a unor persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul:
I ? Constructii civile si industriale-1 persoana;
V? Constructii si amenajari hidrotehnice-3 persoane; Informatii privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier;Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice;Informatiiprivindsubcontractantii; Informatii privind asocierea operatorilor economici;Informatii privind sustinerea operatorilor economici.
Se mai solicita: Certificat ISO 9001; Certificat ISO 14001;Certificat OHSAS 18001; Certificat SA 8000 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat contracte de servicii similare cu o valoare insumata egala (sau mai mare) cu 5.564.615, 00 lei (fara T.V.A.).Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat contracte de lucrari similarecu o valoare insumata egala (sau mai mare) cu 136.871.122, 00 LEI (fara T.V.A.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13776/22.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante: A. B. A.?SIRET?, str. Cuza Voda, Nr. 1, Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala:  stradaStavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.a) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234.541646, Fax:  0234.510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer