Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie si proiectare aferente PROIECTULUI INTEGRAT COMUNA GURASADA, jud. Hunedoara


Anunt de participare numarul 108378/24.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GURASADA (PRIMARIA COMUNEI GURASADA)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR.193, Localitatea:  Gurasada, Cod postal:  337245, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Comunei Gurasada, Tel. 0254-648341, In atentia:  NAN SILVIU, Email:  [email protected], Fax:  0254-648338, Adresa internet (URL):  http: //www.comunagurasada.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie si proiectare aferente PROIECTULUI INTEGRAT COMUNA GURASADA, jud. Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Gurasada, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului , lucrari de executie pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat comuna Gurasada, Judetul Hunedoara in conformitate cu listele de lucrari anexate.
Oferta trebuie sa fie depusa pentru toate activitatile de proiectare si de executie lucrari, in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie si proiectare aferente PROIECTULUI INTEGRAT COMUNA GURASADA, jud. Hunedoara.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 442, 421RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 150.000lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va reprezenta 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri comunitare nerambursabile: Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte Cerificat emis de Registrul Comertului, Certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor exigibile fata de stat (cf. fisei de date). Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare in original: formular Anexa5 Informatii Generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani 2007, 2008 si 2009 in care se vor preciza datele complete de identificare ale operatorului economic; Prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizat de autoritatile abilitate in acest sens; Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii trei ani ( 2007, 2008 si 2009 ) : pozitive.-Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2007, 2008 si 2009) este mai mare sau egala cu 17.000.000 RON pentru constructor si pentru proiectare media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2007, 2008 si 2009) este mai mare sau egala cu 1.250.000 RON sau echivalent in EURO.2007 1 euro = 3, 3353 lei, 2008 1 euro = 3, 6827 lei, 2009 1 euro = 4, 2373 leiPentru persoanele juridice straine se accepta-Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100)minim 100 % atat in cazul proiectantului, cat si al constructorului. Lichiditatea generala va fi calculata la bilantul de la data de 31.12.2009 si va fi vizata de organele abilitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru executie : Anexa 7: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale. Se solicita recomandari pentru lucrarile reprezentative declarate. Recomandarile vor contine perioada de executie, locul de executie, calificativul acordat de beneficiar, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati publice sau clienti privati.
Pentru proiectare : Anexa 7: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita insotita certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale. Se solicita recomandari pentru serviciile reprezentative declarate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: - asfaltare drumuri in valoare de minim 7680000 RON, prin prezentarea unui singur contract.- lucrari constructii civile in valoare de minim1140000 RON, prin prezentarea unui singur contract.dovada ca a proiectat in ultimii 3 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: -executarea unor servicii similare- modernizare drum in valoare totala de 300000 RON, consttructii cvile in valoare totala de 50000 RON.Informatii privind personalul: minim 1 expert cheie cu experienta in proiectare drumuri, inginer specialitatea drumuri si poduri, minim 1 expert cheie experienta in proiectare constructii civile, inginer constructii civile, minim 1 expert cheie experienta in proiectare instalatii, inginer specialitatea Instalatii pentru constructii, minim 1 arhitect cu drept de semnatura.1 sef santier inginer drumuri cu experienta minima 10 ani;1 adjunct sef santier specializarea CCIAcu experienta minima 8 ani;1 inginer RTE cu specializare constructii drumuri experienta minima 10 ani;1 inginer RTE cu specializare constructii civile experienta minima 10 ani;1 inginer CQ cu specializare constructii drumuri cu experienta minima 5 ani;1 inginer CQ cu specializare constructii civile cu experienta minima 5 ani;1 inginer cu specializare instalatii cu experienta minima 5 ani, 1 responsabil coordonator cu securitatea si sanatatea in munca cu experienta minima 4 ani.un Manager de Proiect.Ofertantul va constitui dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.-Laborator de gradul II sau III certificat conform standardelor de referinta SREN-ISO/CEI 17025.Dotari minime pentru indeplinirea serviciilor de proiectare: ? Sistem de calcul? minim 2 buc;Echipamente periferice de editare ? minim 2 buc;Software de desenare si proiectare conceptuala specifica pe fiecare tip de investitie: drum, constructii civile? detinute cu licenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul SSM si MM
20%
Descriere:
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 10:00
Locul: Primaria Comunei Gurasada.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, prin reprezentantii sai.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul local si fonduri comunitare nerambursabile: Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Datorita limtei de caractere la punctul III.2.3.impuse de site-ul www.e-licitatie.ro, Autoritatea Contractanta a gasit ca singura solutie precizarea in cadrul rubricii a celor mai importante informatii, informatia integrala regasindu-se in documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie nr.35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0254-211.574, Email:  [email protected], Fax:  0254-216.333, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=97
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Gurasada
Adresa postala:  Str. Principala, nr.193, Localitatea:  Gurasada, Cod postal:  337245, Romania, Tel. 0254-648.341, Email:  [email protected], Fax:  0254-648.338, Adresa internet (URL):  http: //www.comunagurasada.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer