Licitatie Publica - Executie si proiectare inv.din programul de gospodarire a apelor cuprinse in PNDI pt.Administratia Bazinala de apa Dobrogea Litoral
Anunt de participare numarul 124305/24.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. 0241673036, Email: [email protected], Fax: 0241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie si proiectare inv.din programul de gospodarire a apelor cuprinse in PNDI pt.Administratia Bazinala de apa Dobrogea Litoral
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: loc.Eforie Sud, jud.Constanta
loc.Babadag, jud.Tulcea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii elaborare documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C., verificare proiect, asistenta tehnica proiectant si executie de lucrari la obiectivul de investitii ?Protectia si reabilitarea partii sudice a litoralului romanesc al Marii Negre - sector Eforie Sud 1, judetul Constanta? si asistenta tehnica proiectant si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Apararea impotriva inundatiilor a localitatii Babadag?, judetul Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243400-6 - Lucrari de consolidare a plajelor (Rev.2)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii elaborare documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C., verificare proiect, asistenta tehnica proiectant si executie de lucrari la obiectivul de investitii ?Protectia si reabilitarea partii sudice a litoralului romanesc al Marii Negre - sector Eforie Sud 1, judetul Constanta? si asistenta tehnica proiectant si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Apararea impotriva inundatiilor a localitatii Babadag?, judetul Tulcea, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 201, 242, 443RON
II.2.2) Optiuni
Da
in cond art.122, lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de participare 4024800 lei; gar.de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat(credite stabilite conform OUG 105/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratieprivindeligibilitatea, declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006, Certificat privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in drept, obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifradeafaceripeultimii3 (trei) anisafiecelputin 300.000.000 lei pentru lucrari si cel putin 8.000.000 lei pentru serviciilede proiectare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista servicii prestate in ultimii trei ani si lucrari executate in ultimii cinci ani, Fisa privind Exp.Similara, insotite de Procesele-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari, Decl.privindefectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelorde conducere, Informatii ref.la studiile, pregatirea profesionala si calif.pers.de conducere, precum si ale pers.responsabile pentru prestarea serviciilorde proiectare si respectiv ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al respons.tehn.cu executia lucrarilorsi respectiv al respons.cu verif.calitatii, Inf.privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier si inf.privind masuri de protectia mediului, Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007, Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Atestate verificatori proiecte, Decl.utilaje, instalatii, echipamente tehnice, pe specificul proiectarii si executiei lucrarilor, Lista contractelor aflate in desfasurare daca este cazul, Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii, Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu, Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent-Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, Certificat SA 8000 sau echivalent - Sistem de Management de Responsabilitate Sociala, Inf.subcontractantii, Inf.privind asocierea, inf.privind sustinerea, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract sau mai multe similare pt. executia de constructii hidrotehnice similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 43.000.000. lei (fara T.V.A.), un contract sau mai multe similare pt. executia de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, inclusiv innisipari artificiale, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 131.000.000 lei (fara TVA), un contract sau mai multe similare pt. proiectarea de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 4.000.000 lei (fara TVA)desemnarea de ofertant ca sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si care vareprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta profesionala relevanta, desemnarea de catre ofertant a unui coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, conform ORDIN nr.242/23.03.2007, , desemnarea de ofertant, a unuiresponsabil tehnic cu executia lucrarilor(R.T.E.), desemnarea de ofertant, a unui responsabil cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2011 10:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, Str. Mircea cel Batran nr. 127, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici vor transmite o scrisoare de interes, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru solicitarea unui exemplar din DALI, devize generale, liste de cantitati si expertize unde este cazul..In cel mult 3 zile lucratoare de la primirea scrisorii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati documentatia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios-Administratia Bazinala de Apa dobrogea Litoral
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. 0241-673036, Fax: 0241-673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2011 10:51