Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie statie de sortare, transfer si compostare in Tg. Neamt, in cadrul proiectului ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT


Anunt de participare numarul 80287/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Targu Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Localitatea: Targu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Punct(e) de contact: Ecaterina Iosub, Tel.0233790245, In atentia: d-neiLoghin Maria, Email: [email protected], Fax: 0233790508, Adresa internet (URL): www.primariatgneamt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie statie de sortare, transfer si compostare in Tg. Neamt, in cadrul proiectului ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Tg. Neamt si comunele Brusturi, Draganesti, Ghindaoani si Grumazesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie statie de sortare, transfer si compostare in Tg. Neamt, in cadrul proiectului ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie statie de sortare si transfer;
Executie statie de compostare
Executie 102 platforme de colectare
Valoarea estimata fara TVA: 801, 150EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Grarantia de participare 34000 lei; Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, Bugetul de Stat, Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta: formularul 12 BDeclaratie privind privind calitatea de participant la procedura: formularul 12CInformatii generale: Formular B2Completate, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.
Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Se solicita confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea certificatului de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copii legalizate), eliberate de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii la bugetul general consolidat si la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile si contul de profit si pierdere vizat si inregistrat de organele competente in COPII--la 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008, din care sa reiasa cifra de afaceri si faptul ca ofertantul a obtinut IN FIECARE AN profit.
Solvabilitate patrimoniala ofertantul sa prezinte un nivel al solvabilitatii patrimoniale de 30%.In cazul in care o oferta este depusa de un grup de operatori economici asociati in vederea participarii la procedura de atribuire, trebuie ca fiecare dintre acesti operatori economici sa prezinte un nivel al solvabilitatii patrimoniale de 30%. Formula de calcul este:
Capital propriuX 100
Total pasiv
Lichiditate ofertantul trebuie sa prezinte un nivel al lichiditatii de 100%. In cazul in care o oferta este depusa de un grup de operatori economici asociati in vederea participarii la procedura de atribuire, trebuie ca fiecare dintre acesti operatori economici sa prezinte un nivel al lichiditatii de 100%. Formula de calcul este:
Active circulanteX 100
Datorii curente
Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
Completare Formular nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. B2 (Fisa informatii generale ofertant) cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin: 2.400.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani , incadrate in aceleasi coduri CPV, conf. cu formularul 12F.Se va anexa in copie Contractele din partea respectivilor beneficiari a lucrarilor contractate prezentate in formularul de experienta similara.Se vor anexa in copie recomandarile din partea respectivilor beneficiari, vizate de Inspectia de Stat in Constructii a contractelor de lucrari prezentate in formularul de experienta similara.Se vor atasa in copie confirmarile indeplinirii lucrarilor cuprinse in mentionatele contracte prin care se certificadefinitivarea acestora.2. Declaratii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. (Formular 12 H).
Documente de certificare a sistemului calitatii pt. lucrari de constructii civile si industriale (constructii rezidentiale si nerezidentiale), emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001:2000 sau echivalente pentru lucrari de constructii civile si industriale (constructii rezidentiale si nerezidentiale), valabile pana la data finalizarii lucrarii.Prezentarea unor certificate din seria ISO 14001 sau echivalente pt. lucrari de constructii civile si industriale (constructii rezidentiale si nerezidentiale), valabile pana la data finalizarii lucrarii, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a mediului.
Se solicita completarea formularului 12G (si anexa) cu subcontractantii si specializarea acestora.
Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere si a unei prezentari detaliate din care sa reiasa respectarea stricta a regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si a celor de protectie a muncii, care sunt in vigoare la nivel national, si respectarea lor pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform OHSAS 18001/ 1999 pentru lucrari de constructii civile si industriale (constructii rezidentiale si nerezidentiale), valabile pana la data finalizarii lucrarii, sau alte echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a minim 3(trei) FORMULARE de experienta similara in ultimii 5 (cinci) ani, ce sa reflecte realizarea a trei contracte de lucrari, astfel: un contract din care sa rezulte realizarea de structuri metalice si doua contracte din care sa rezulte realizarea de constructii civile, cu o valoare cumulata de minim400.000 euro fara T.V.Arealizate in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 12:00
Locul: Consiliul Local al orasului Tg. Neamt - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si observator de la Ministerul Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005- Coeziune economica si socialaComponenta Phare Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuCod Perseus RO 2005/017-553.04.01.04.01.07ECO MANAGEMENT TIRGU NEAMT
VI.3) Alte informatii
DATORITA VOLUMULUI MARE DE INFORMATII CARE NU POATE FI POSTAT PE SEAP DIN MOTIVE TEHNICE, INTREAGA DOCUMENTATIE VA FI ACHIZITIONATA DE LA SEDIUL PRIMARIEI Tg. Neamt SAU POATE FI DESCARCATA DE PE ADRESA DE URL: WWW.primariatgneamt.ro/documentatie_atribuire.ace
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 4, jud. Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234/513.296, Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Orasului Tirgu Neamt
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Tirgu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Tel.0233/790245, Email: [email protected], Fax: 0233/790508, Adresa internet (URL): www.primariatgneamt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer