Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie straturi bituminoase foarte subtiri la rece cu emulsie de bitum modificat, realizate in doua straturi


Anunt de participare numarul 102185/16.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Amelia Luiza Lacatusu, Tel. 021/3150126, Email:  [email protected], Fax:  021/3150126, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Seviciul aprovizionare-licitatii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul aprovizionare-licitatii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul aprovizionare-licitatii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie straturi bituminoase foarte subtiri la rece cu emulsie de bitum modificat, realizate in doua straturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 2A, DN3, DN38, DN39, DN22A, DN3A, DN31, DN3B, DN2A, DN23, DN21, DN22 si Autostrada A2
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie straturi straturi bituminoase foarte subtiri la rece cu emulsie de bitum modificat, realizate in doua straturi;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 610, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare = 332.212 lei, din care pe loturi: Lotul 1 = 105.927 lei;Lotul 2 = 106.487 lei;Lotul 3 = 119.798 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cerificate constatatoare a taxelor si impozitelor de stat si locale valabile la data deschiderii ofertelor, certificat ORC, declaratie privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2009, insotit de confirmarea depunerii situatiei financiare anuale la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; scrisoare de bonitate din partea unei banci-valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare, exclusiv alte obligatii contractuale in derulare ale ofertantului castigator trebuie sa fie pentru:
Lotul 1:5.300.000 lei;
Lotul 2:5.300.000 lei;
Lotul 3:5.900.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 24.916.008 lei/5.907.066 euro, din care pe loturi: Lotul 1:7.994.579 lei/1.883.494 euro;Lotul 2:7.986.555 lei/1.893.446 euro;Lotul 3:8.984.874 lei/2.130.126 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani, lista de experienta similara, declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea, ISO 9001, ISO 14001, declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca; SR EN OHSAS 18001/2005;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect executia de lucrari similare si care a avut o valoare egala sau mai mare decat 14.119.070 lei/3.347.336 euro, din care pe loturi: Lotul 1:4.501.928 lei/1.067.313 euro;Lotul 2:4.525.714 lei/1.072.952 euro;Lotul 3:5.091.428 lei/1.207.071 euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala a licitatiei deschise; vor fi invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, cu durata de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 11:00
Locul: DRDP Constanta, str. Traian, Fn
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana imputernicita de ofertant;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Control Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Constanta
Adresa postala:  str. Traian, Fn, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Tel. 0241/581147, Fax:  0241/584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer