Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTITIE - ALIMENTAREA CU APA A COMUNEI MICASASA SI SATUL TAPU - JUDETUL SIBIU


Anunt de participare numarul 65858/08.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Micasasa
Adresa postala: Str. 1 Decemebrie, nr. 144, judetul Sibiu, Localitatea: Micasasa, Cod postal: 557145, Romania, Punct(e) de contact: Haynalka Nemes, Tel.0269-514302, Email: [email protected], Fax: 0269-514302
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: - Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTITIE -ALIMENTAREA CU APAA COMUNEI MICASASA SI SATUL TAPU - JUDETUL SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Micasasa si satul Tapu, judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTITIE -ALIMENTAREA CU APAA COMUNEI MICASASA SI SATUL TAPU - JUDETUL SIBIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTAREA CU APAA COMUNEI MICASASA SI SATUL TAPU - JUDETUL SIBIUIN CONFORMITAE CU DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 4, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 40.000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale in baza H.G. 577/1997 si Bugetul local.Plata lucrarilor se va face esalonat in functie de alocatiile bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract de asociere legalizat dupa semnarea contractului sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante - original.-Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante - original.Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens original.
-Certificatul de inregistrare - copie certificata.
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original.
-Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate copii certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari ( 2005, 2006, 2007 ), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente - copii certficate.-Fisa de informatii generale original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007 ) va fi de cel putin 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Completarea si prezentarea formularului -Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani;
-Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea ( se va anexa CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentrucolectivul minim necesar.
-Colectiv minim trebuie sa fie angajat pe perioada nedeterminata ( se va prezenta copii dupa contractele de munca vizate de I.T.M. ) :
-2 ingineri de specialitate : instalatii
-1 maistru in instalatii
-1 maistru mecanic de utilaje
-2 sudori polietilena autorizati I.S.C.R.
care sa fii participat la cel putin 2lucrari de alimentare cu apa sau realizarea de lucrari tehnico-edilitarein ultimii 3 ani.
-Copie dupa documentul de atestare al Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE), cu valabilitateprecum si copie dupa contractul de munca sau de colaborare incheiat de societate cu acesta.
-Copie dupa documentul de atestare al Responsabilului cu Controlul Calitatii ( CQ ), CV-ul acestuia precum si copia dupa contractul de munca sau de colaborare incheiat de ofertant cu acesta.
-Copie dupa documentul de atestare al Responsabilului cu Asigurarea Calitatii ( AQ ), CV-ul acestuia precum si copia dupa contractul de munca sau de colaborare incheiat de ofertant cu acesta.
-Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului - sistemul de management al calitatii pentru lucrari de alimentare cu apa sau lucrari tehnoco-edilitare ISO 9001 sau echivalente, insotite de planul calitatii aferentlucrariiofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: prezentarea a minim 2 lucrari( alimentari cu apa, tehnico-edilitare ) a caror valoare cumulata sa fiede minim 2.000.000 lei, in perioada 2003 2007, aceasteavor fii insotite de : - copii dupa contracte ;
- copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor ;
- recomandarile vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, pentru acesata lucrare - original ;Completarea si prezentarea formularului- Declaratie privind echipamentele tehnice si dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, insotita de documente care sa ateste ca operatorul economic dispune de ele, se va prezenta o copie dupa lista mijloacelor fixe, sau documente echivalente.Dotare minima obigatorie : - detinerea a 2 aparate de sudura prin electofuziune;
- detinerea a 2 aparat de sudura cap la cap cu bacuri de prindere de pana la 250 mm, repectiv 315 mm;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2131/03.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin achitare sumei de 300 lei, la casieria primarie comunei Micasasa, judetul Sibiu pana la data de 31.10.2008 orele 10, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: Consiliul Local al comunei Micasasa, str. 1 Decembrie 144, judetul Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021/310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Micasasa - compartiment juridic
Adresa postala: Str. 1 Decembrie nr. 144, Localitatea: Micasasa, Cod postal: 557145, Romania, Tel.0269/514302, Email: [email protected], Fax: 0269/514302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 21:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer