Licitatie Publica - Expertiza pentru evaluarea ofertelor pentru reconstructia infrastructurii feroviare distruse de inundatiile din iulie si august 2005 lotul 1 si Expertiza pentru evaluarea ofertelor pentru supervizarea reconstructiei infrastructurii feroviare distruse
Anunt de participare numarul 51930/09.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Teodorovici, etaj 1, camera 17, Tel.319.61.56, In atentia: Florentina Teodorovici, Email: [email protected], Fax: 319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza pentru evaluarea ofertelor pentru reconstructia infrastructurii feroviare distruse de inundatiile din iulie si august 2005 lotul 1 si Expertiza pentru evaluarea ofertelor pentru supervizarea reconstructiei infrastructurii feroviare distruse de inundatiile din iulie si august 2005 - lotul 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta acordata autoritatii contractante pe parcursul procedurii de atribuire (evaluarea ofertelor si contractare) a contractelor de lucrari de reconstructie a sectiunilor de infrastructura feroviara distruse de inundatiile din iulie si august 2005 si a contractelor de asistenta tehnica de supervizare a acestor lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141800-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluarea ofertelor si contractare (conform Capitolului II din Documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 49, 600USD
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului, cu respectarea art. 122 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea fiecarui contract, fara TVA. Se solicita garantie pentru returnarea avansului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si, respectiv, art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratie pe propria raspundere conform Formularului nr. 2 si, respectiv, nr. 3, din documentatia de atribuire, sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens);
- documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in original sau in copie legalizata. Ofertantii persoane juridice / fizice romane vor prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantii persoane juridice / fizice straine vor prezenta certificat constatator sau alt document echivalent, corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de oficiul registrului comertului, prin care sa se dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta in asociere, documentele de calificare solicitate mai sus se vor prezenta pentru fiecare operator economic din cadrul grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
80%
Descriere:
2.
financiar
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2005/RO/16/P/PT/002/07 lotul 1 si 2005/RO/16/P/PT/002/08 lotul 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 13:00
Locul: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandum de finantare ISPA 2005 RO 16 P PT 002
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.+40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: + 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 14:05