Licitatie Publica - Expertiza stare metal carcasa CIP+CMJP la turbina nr.1 din CET Grozavesti, scadenta conform PE 030
Anunt de participare (utilitati) numarul 117060/15.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 0212751279, In atentia: ing.Mihaela Radulescu, Email: [email protected], Fax: 0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 0212751279, In atentia: ing.Mihaela Radulescu, Email: [email protected], Fax: 0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Registratura SEB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertiza stare metal carcasaCIP+CMJPla turbina nr.1 din CET Grozavesti, scadenta conform PE 030
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CET Grozavesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza stare metal carcasaCIP+CMJPla turbina nr.1 din CET Grozavesti, scadenta conform PE 030 - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertiza stare metal carcasaCIP+CMJPla turbina nr.1 din CET Grozavesti, scadenta conform PE 030 - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1000 lei; Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare; Subcontractare - conform art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 5 - certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Formular 6 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 7 privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a serviciilor.Declaratie cu informatii referitoare la studiile si pregatirea profesionala a personalului.Formularul 8, privind subcontractantii.Se vaprezentacertificatul eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau in strainatate sau un document , emis de un organism de certificare acreditat, care atesta ca auditul de certificare pentru SR EN ISO 9001/ 2008 a fost finalizat si urmeaza sa primeasca certificarea.
In cazul in care operatorul economic nu detine un asemenea certificatva prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Unitatea care intocmeste Programul de examinari, verificari si investigatii, Raportul Tehnic Final, precum si examinarile de la punctele C.3, C.4 si C.5. trebuie sa prezinte: 1. Autorizatie ISCIR - INSPECT pentru intocmirea programelor de examinari, verificari si investigatii in vederea evaluarii starii tehnice si intocmire a studiilor privind stabilirea conditiilor de functionare si evaluarea duratei de functionare remanente conform prevederilor prescriptiilor tehniceISCIR ? INSPECTPT C1 - 2003?? , valabila, sau ofertantul va face dovada ca detine personal tehnic de specialitate atestat ISCIR pentru avizarea documentatiei tehnice si supravegherea lucrarilor de verificare tehnicain utilizare pentru investigatii / examinari cu caracter tehnic la instalatiile sub presiune (RADTE)?.Se vor atasa atestatele emise de ISCIR2. Ofertantul va face dovada ca detine un proces verbal de verificare tehnica, emis de catre ISCIR, privind evaluarea capabilitatii tehnice a laboratorului care efectueaza examinari distructive, evaluare efectuata in conformitate cu PT CR 6-2010 Se va atasa procesul verbal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Durata unei runde: 1 zi; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta financiara si numarul participantilor; Alte detalii in fisa de date a achizitie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 10:00
Locul: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Suma valorilor estimate pentru achizitiile cu acelasi cod CPV, cuprinse in programul anual de achizitii, depaseste pragul valoric prevazut la art.19 din OG 34/2006. Procedura de achizitie stabilita de autoritatea contractanta: licitatia deschisa. Atasat document justificativ ANRMAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax: 0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 13:10