Licitatie Publica - EXPERTIZA TEHINICA SI PRPOIECT TEHNIC, INCLUSIV DE PENTRU CONSOLIDARE CORP VECHI ( MONUMENT ISTORIC ) LA SC. GEN. NR. 80
Anunt de participare numarul 32079/12.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR DE CONSTRUCTII MONTAJ"MIHAI BRAVU"
Adresa postala: STR.TULNICI NR.10, BL.40, AP.40, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 725628, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE POPESCU, Tel.0726311884, Email: [email protected], Fax: 3.22.70.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXPERTIZA TEHINICA SIPRPOIECT TEHNIC, INCLUSIV DE PENTRU CONSOLIDARE CORP VECHI ( MONUMENT ISTORIC ) LA SC. GEN. NR. 80
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SC. GEN.NR.80 CORP VECHI, CALEA DUDESTI NR.191
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXPERTIZA TEHINICA SIPRPOIECT TEHNIC, INCLUSIV DE PENTRU CONSOLIDARE CORP VECHI ( MONUMENT ISTORIC ) LA SC. GEN. NR. 80. PROIECTAREA CONSTA IN EXPERTIZA TEHNICA, ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC ( INCLUSIV CAIETUL DE SARCINI ), DETALII DE EXECUTIE+ DOCUMENTATIE TIP "AS BUILT"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 168, 067.22RON
II.2.2) Optiuni
Da
AUTORITATEA ISI REZERVA DREPTUL DE A APLICA ART.122 lit.j)DIN OU 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 1000, 00 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA TOTALA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL PRIN HOTARAREA DE GUVERN 919/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT INAINTE DE DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART181 DIN OG 34/2006, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLTATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC.DOCUMENTELE SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA LA NOTARIAT SI TREBUIE SA FIE IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE ORC IN COPIE SCRIS CONFORM CU ORIGINALUL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 2006, DECLARATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA CARE VIZEAZA ACTIVITATEA DIN CEL MULT ULTIMII 3 SI ALTE CERINTE CF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O LISTA A PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN 3 ANI, INFORMATII GENERALE , EXPERIENTA SIMILARA , OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE, RECOMANDARI, ISTORICUL LITIIGILOR, RESURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI, INFORMATII PRIVIND MASURILE DE PROITECTIA MEDIULUI, INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE, STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII, ASA CUM AU FOST SOLICITATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET OFERTA
60%
Descriere:
2.
PROPUNERE TEHNICA
20%
Descriere:
3.
DURATA DE PRESTARE A SERVICIILOR
10%
Descriere:
4.
PROGRAMUL CALITATII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CU CASH DE LA PRIMARIA SECT.3 STR.PARFUMULUI NR.2-4, DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, INCEPAND CU 17.09-28.09.2007, ORA 10
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 13:00
Locul: PRIMARIA SECTOR 3, STR. PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DIN PARTEA OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3159190
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVATAMANT SI CULTURA
Adresa postala: STR. VASILE LUCACIU. NR.34, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030694, Romania, Tel.3260427, Fax: 3260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 12:49