Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertiza tehnica, DALI+PT+DE+CS pentru amenajare biblioteca de cartier, prin reconversia spalatoriei situata pe Cl Galati nr. 346B, Braila


Anunt de participare numarul 69264/21.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Pta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice cam 132, DTGC Serv Lucrari Publice cam 401, Tel.0239/619600 int 249 251, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Pusca Ionel, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Pta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice cam 132, DTGC Serv Lucrari Publice cam 401, Tel.0239/619600 int 249 251, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Pta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA GENERALA, Tel.0239/619600, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Pusca Ionel, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica, DALI+PT+DE+CS pentru amenajare biblioteca de cartier, prin reconversia spalatoriei situata pe Cl Galati nr. 346B, Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul spalatoriei din Cl Galati nr. 346B, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica, DALI+PT+DE+CS pentru amenajare biblioteca de cartier, prin reconversia spalatoriei situata pe Cl Galati nr. 346B, Braila, se realizeaza in 4 etape: - Etapa I- Expertiza tehnica
- Etapa II - Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii
- Etapa III - Documentatia de obtinere avize/acorduri, inclusiv documentatia PAC
- Etapa IV PT+DE+CS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertiza tehnica, DALI+PT+DE+CS pentru amenajare biblioteca de cartier, prin reconversia spalatoriei situata pe Cl Galati nr. 346B, Braila, se realizeaza in 4 etape: Etapa I- Expertiza tehnica
Etapa II - Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii
Etapa III - Documentatia de obtinere avize/acorduri, inclusiv documentatia PAC
Etapa IV PT+DE+CS
Valoarea estimata fara TVA: 31, 932.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
95 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 600 RON, perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legalize formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului de servicii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere- Formularul 12A
Declaratie pe proprie raspundere - Formularul 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizataCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarilein legaturacu obiectul de activitate, sediul ofertantului precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 din Legea nr. 26/1990, valabil o luna de la data emiterii.Certificat de inregistrare emis de Registrul Comertului, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formularul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor serv prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, in conformitate cu Formularul 12F Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani Formular nr. 12 E Se vorprezenta, in copie, contracteleprivind elaborarea de documentatii pentru servicii similare.
cel putin un expert tehnic atestat de MTCT(conform Ordinului nr. 777/2605.2003 ) pentru constructii civile, cu structura de rezistenta din beton, beton armat si zidarie (" A1 " ).Pentru a dovedi calitatea de expert tehnic se va prezenta o fotocopie nelegalizata, dupa documentul de atestare. In cazul in care expertul nu arecalitatea de angajat cu contract pe durata nedeterminata se va prezenta copia documentului care dovedeste forma de colaborare a expertului.Se vor prezenta si CV-urile pentru specialistii din echipa. Formular nr. 5- sa dispuna de personalul necesar pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta echipa profesionala pentru realizarea contractului, care trebuie sa fie compusa din minim: a) coordonator al lucrarii;b) personal de specialitate atestatc) verificator de proiecte.- sa dispuna de resursele tehnice si dotarile necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. Se va prezenta lista dotarilor si a resurselor tehnice.Declaratie referitoare la echipamentele specifice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Formular nr. 12H.
Contractul cadru insusit (semnat si stampilat de reprezentantii legali ai ofertantului)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul a efectuat minim 1 contract cu valoarea de cel putin 9.500 lei fara TVA (30% din valoarea estimata) sau 3 contracte a caror valoare insumata sa fie de 15.900 lei fara TVA (50% din valoarea estimata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 223, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer