Licitatie Publica - Expertiza tehnica ,Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii, Analiza cost beneficiu, Documentatie avize /acorduri , Proiect tehnic ,Documentatie pentru autorizatie de construire, Detalii de executie , Cerere de finantare si Asistenta tehn
Anunt de participare numarul 93735/02.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Badescu Marcela, Tel.0248-213994, Email: [email protected], Fax: 0248-212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica , Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii, Analiza cost beneficiu, Documentatie avize /acorduri , Proiect tehnic , Documentatiepentru autorizatie deconstruire, Detalii de executie , Cerere de finantare si Asistenta tehnica pana la finalizarea lucrarilorpentru obiectivul de investitii: REALIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica , Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii, Analiza cost beneficiu, Documentatie avize /acorduri , Proiect tehnic , Documentatiepentru autorizatie deconstruire, Detalii de executie , Cerere de finantare si Asistenta tehnica pana la finalizarea lucrarilorpentru obiectivul de investitii: REALIZARE CENTRU MULTIFUNCTIONAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 370, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 7000 lei; Garantia de buna executie in cuantum de 9% din valoarea, fara TVA a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pentru persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 30.06.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007 vizate si inregistratedeAdministratia Finantelor Publice , in copie (pentru Persoane juridice /fizice romane);
Bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale ultimilor doi ani (31.12.2007, 31.12.2008) si bilantul contabil la 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de traducator autorizat(pentru persoane juridice straine).
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani ( 2009, 2008, 2007) trebuiesa fie de minim 640.000 lei, pentru ofertantul individual sau pentru ofertantul asociere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.
Lista privind experienta similara
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale;
Informatii privind subcontractantii;
Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii;
Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani au derulat cel putin 2 contracte de prestari de servicii (cod CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice ) , fiecare in valoare de minim 175.000 lei fara TVA sau un contract de prestari servicii(cod CPV: 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice) in valoare de minim 350.000 lei fara TVA, in calitate de prestator singular si/sau membru al unei asocieri.Se solicita deasemenea ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa, pentru indeplinirea contractului de servicii personal din urmatoarele specialitati: -arhitect cu drept de semnatura;
-inginer structurist;
-inginer proiectant retele si instalatii (apa - canal, electrice, gaze, telefonie);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
50
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2010 10:30
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Autoritatii contractante si persoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect propus spre finantare din Fonduri Structurale, prin POR-Axa 1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pitesti-Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Victoriei nr.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248213994, Email: [email protected], Fax: 0248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2010 13:27