Licitatie Publica - Expertiza tehnica, documentatie de avizare si devize generale a drumurilor judetene
Anunt de participare numarul 103728/14.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel. 0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica, documentatie de avizare si devize generale a drumurilor judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: drumurile judetene din judetul cluj si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica, documentatie de avizare si devize generale a lucrarilor de interventii pentru programul de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene din judetul Cluj perioada 2010-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire anexele nr.1, 2, 3
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de part lot 1=5416lei;lot2=4380lei;lot3=6166lei;lot4= 5070lei;lot5=3704lei;lot6=4936lei;lot7= 6033lei; garantie de buna ex=5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: declaratie de eligibilitate, declaratie privind calitatea de oartiucipant; declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, certificat constator emis de Registrul Comertului, certificat de inregistrare, certificat privind plata impozitelor si taxelor vizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: cifra de afaceri, bilant contabil la 31.12.2009, blanta de verificare la 30.04.2010,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani in functie de lot trebuie sa fie de minim: LOT 1= 722.000 lei;LOT 2= 584.000 lei;LOT 3= 822.000 lei;LOT 4= 676.000 lei;LOT 5=494.000leiLOT 6= 658.000 lei;LOT 7= 844.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: experienta similara cu recomnadari, lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, declaratia cu dotarile; declaratie cu personalul, certificat ISO sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in functie de lot- prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare egala sau mai mare de: LOT 1=108.300 LEI; LOT 2=87.600 LEI;LOT 3=123.300 LEI; LOT4= 101.400 LEI;LOT5=74.100 LEI; LOT 6=98.700 LEILOT 7=126.600 LEIsau cel mult 3 contractesimilare incheiate in ultimii 3 ani al caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate , in valoareegala sau mai mare decat: LOT1=180.500LEI; LOT2 =146.000 LEI;LOT3= 205.500 LEI;LOT4= 169.000 LEI;LOT5= 123.500 LEI;LOT6 =164.500 LEI;LOT7= 211.000 LEIDotari minime necesare: -mijloc de transport-aparatura de ridicari topo-sisteme de calcul-programe specializateOfertantul va face dovada ca dispune de: -1 inginer CFDP cu experientain servicii similare de minim 5 ani ; se va prezenta CV-1 economist cu studii superioare cu exeperienta de minim 5 ani; se va prezenta cel putin un studiu similar si recomandarea din partea beneficiarului in ultimii 3 ani.-1 inginer topometrist autorizat-1 inginer geotehnist atestat.-1 expert tehnic pentru drumuri si poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 11:00
Locul: str. Aviator Badescu, nr.3-5, Cluj-Napoca, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic- Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat al Judetului Cluj
Adresa postala: str. Aviator Badescu, nr.3-5, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Tel. 0264594262, Fax: 0264594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 08:18